![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
hallo all, ik zoek een hindoestaanse meisje die sandhia bharos heet. zij woont nu in den haag geloof ik, volgens informatie van tien jaar geleden. zij is nu 41 jaar geloof ik en ik ben benieuwd hoe haar leven is gegaan en wat zij nu doet. vroeger zat ik met sandhia bharos op het miranda lyceam in suriname, paramaribo en was met haar bevriend. maar toen ik naar nederland ging verloor ik kontakt met haar. ik hoorde wel dat zij nu in nederland woont en wil haar spreken. als iemand haar kent, dan kan je haar vragen om mij te mailen. ik wil haar terugzien na twintig jaar. zij kent mij als waldo. dewanand waldo@ziggo.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Hi Dewanand, Ik ken Sandhia Bharos uit de tijd dat ik voorzitter was van de Afrikaanse padvinders associatie. Ik heb haar opgezocht omdat ik toch in de buurt was, en vroeg haar of ze ene "Waldo" kende. De transformatie in haar was opzienbarend. Haar ogen sperden zich open, en ze begon te zweten en te hijgen. Ik kon op dit moment niet verstaan wat ze zei maar het klonk als oerkreten, zoals "OHM" en "HUNGAMA". Het was best een enge ervaring en ik zal erover schrijven op mijn kritisch podium, maar dat even terzijde. Ik begon zelfs schuim op haar mondhoeken te zien, en er verscheen een kleine stroom gele vloeistof die uit haar linkerbroekspijp met hoge snelheid eruit stroomde..... Terwijl ze me met dezelfde weerwolven-blik aankeek maakte ze haar riem los......toen ontknoopte ze haar broek, en ik kon de roze rand van haar slip zien....ze lieet haar broek vallen. Langzaam bewoog ze zich naar haar roze slipje en duwde hem omlaag. Het kwijl en schuim zat nu op haar kin, met druppelvorming. Met een ruk deed ze haar slip omlaag en ik zag een............ penis. Toen ging hij/zij/het spontaan poepen en ik ging er snel vandoor. Ik heb foto's en ik zou ze posten maar er zijn ook minderjarigen hier.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
hi jambula, ik heb wel genoten van je stukje proza hier. Je lijkt wel een literair talent te hebben. mijn verzoekje, schrijf eens een pittige story over je ontmoeting met een hindoehoer, in jou afro writing style. ik publiceer het op mijn site voor je. en misschien moet jij toch een bruine opblaaspop gaan kopen om je behoeften te bevredigen, want je bent een heel potente vent. he, eigenlijk is dit stukje proza van jou een transseksuele fantasie hoor. of je fantaseert hierin over een shemale. dewanand |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Nee, ik ben meer een scat liefhebber. Shemales die zich met stront insmeren is helemaal geweldig. Ja ik vind dat we ons als hindoestanen en negers moeten vermengen en de grenzen van sociaal maatschappelijke aanvaardbaarheid meoten verleggen. Heb jij nooit goed gepoept, dewanand? Beantwoord die vraag voor me, geen offtopic gelul over je chihuahua podium. Heb jij nooit goed gepoept, en dat je je toen afvroeg hoe het zou voelen als een grote neger als ik zijn bana bij je naar binnen zou glijden? Nou? Scat jij ook? Zoja, heb je foto's waarop je scat? Please publish them on your kritisch podium. Dewanand, waar woon je. Ik ben zo onder de indruk van je frivole festiviteiten dat ik besloten heb om erover te schrijven op mijn analytisch podium. Maar ik wil je graag ontmoeten voordat ik aan de slag ga.
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
Gast, als ik gay was, dan zou jij niet geboren zijn. Don't bite the hand that fed you
| | |
| | #8 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Hij staat achter je, klaar om ruw je anus te openen.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| bharos, miranda lyceum, sandhia, sandhia bharos, waldo, zoek |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |