![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: Huppel, Overijssel Leeftijd: 32
Rep kracht: 0 ![]() |
Plaats hier de naam van jou valentine, de echte dan. Niet waar je zoveel jaar mee getrouwd bent, want dat is geen valentine meer. De mijne is in ieder geval Renoeka. Als ze dit leest dan weet ze het, dus Ren, reageer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 13 mei 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
waarom moeten we eerst rennen en dan pas reageren? kerel, je gaat niet voor ons komen bepalen hoe we moeten reageren. In ieder geval niet voor mij
__________________ urple\'>Tez dhaar...[/b] ![]() ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| | #4 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: Huppel, Overijssel Leeftijd: 32
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Als ik je zou kennen, dan zou ik je zielig vinden. | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() | Citaat:
je schreef nog: dus Ren, reager je bedoelde dus Renoeka, reageer. .. van Ren(enkelvoud) maakte hij eigenlijk Rennen(meervoud) en daarna reageren ... dus daarom vraagt hij: waarom moeten we eerst rennen en dan pas reageren? tis een grap boi ,,, neem je leven niet zo serieus. | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | leven is keuze maken... keuzes maken is fouten makn fouten maken is leren ![]() leren is meer ervaring opdoen meer ervaring opdoen is mogelijk anderen van de zelfde fout doen weerhouen en anders de ander erop doen wjzen met alle risico's voor de ander....
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |