![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Hey Ik zat tegenover je in de 15, op weg naar Amstelstation. Onze blikken kruisden, en ik was meteen gevangen. Je keek me af en toe aan, met en lieve, smachtende blik. Ik keek terug, en tuitte mijn lippen naar je. Je keek toen toen snel naar beneden....maar keek me 3 seconden daarna glimlachend aan. Je droeg een witte broek met zonnebloem motief, en een groene jas met oranje capuchon. Soms raakten onze knieen elkaar terluiks, en voelde ik een rilling over mijn rug lopen. Ik weet dat jij ook een rilling voelde want je schokte zachtjes, elke keer dat je knietjes mij raakten. Plotseling keek je me aan met een grote ogen en een bange blik - ik schrok. Je stond op en liep ineens naar de uitgang! Mijn hart klopte in mijn keel, en ik kreeg een droge mond. Je keek steeds achterom naar me, en het leek alsof je zou gaan huilen. Ik kon me niet bewegen, ik was helemaal verstijfd. Opeens ging alles heel snel en stapte je uit - ik kwam snel van mijn zitplaats af en liep nar de uitgang, maar de deur sloot en de bus begon weg te rijden. Snel ging ik voor het raam staan - ik zag dat je buiten naar me keek met een hongerige blik, en met hele grote ogen....de bus reed heel langzaam vanwege een bejaarde fietser...en ik gebruikte elke seconde om jouw beeld in me op te nemen.......en toen zag ik dat je je hand ineens in je broek deed. Ik begreep het niet. Ik bleef kijken en ik zag jou staan met je hand in je broek alsof je iets wilde pakken, langzaam door je knieen buigen....ik ik zag dat je plotseling iets uit je broek haalde, en langzaam tevoorschijn trok...... Het was een dode hamster, met een bloederige tampon in zijn mond. Plotseling kwam de bus in beweging, en begon te rijden. Ik wist niet wat ik moest want je stond daar met een dode hamster+tampon in je hand naar me te kijken. De bus reed verder....en plotseling bgon je te rennen. Achter de bus aan. Ik kon het niet geloven. Deed je dit voor mij? Met de hamstertampon in je hand sprintte je achter de bus aan, ik denk dat je 50 km/uur haalde. En geen moment liet je mijn blik los. Het was alsof je met een zesde zintuig alle auto's, fietsen en lantaarnpalen ontweek. Ik bleef je strak aankijken. Je ogen achtervolgden me overal, zonder af te wijken. De bus kwam aan bij de volgende halte en ik stapte gelijk uit. Je was ongeveer 40 meter achter de bus, en kwam snel dichterbij...totdat je zo'n 2 meter voor me stopte. Je hijgde niet. Je hield de dode hamster strak in je hand, en de hamster hield de tampon strak in zijn mond. Je keek mij aan, en ik keek jou aan. Ik zag je onderlip trillen. Ik verwijdde mijn neusgaten omdat ik je wilde zien EN ruiken....zo stonden we daar voor 5 minuten naar elkaar te kijken, zwijgend. Ineens schreeuwde je het uit, een schelle, koude manische krijs - en sprong je naar me toe met hamster en al. Je haalde naar me uit, recht voor mijn gezicht. Als een poema dook ik onder je vuist door, en plaatste mijn knie in je solar plexus. Ik hoorde iets kraken. Dat hield je echter niet tegen, je sprong je met je knie naar mijn blootgestelde gezicht. Ik blokte je knie met mijn voorhoofd. Op het moment van impact, leek de tijd stil te staan...we waren als een...ik duwde je knie weg, en haalde uit met al mijn kracht naar je neus....langzaam voelde ik hoe mijn vuist je neus compleet verbrijzelde...ik zag dat je blik wazig werd, en je wankelde lichtjes...het bloed begon als een open kraan uit je beide neusgaten te stromen.....je ging knielen, en keek me weer lief aan, als een hongerig meisje uit een ontwikkelingsland dat 3 weken niet gegeten heeft...ik ging voor je staan, en pakte de hamster uit je hand. Ik haalde de tampon uit zijn gerigor morteerde bek..... en duwde de tampon door je linkerneusgat. Om het bloeden in je rechterneusgat tegen te gaan, kwam ik met mijn gezicht dicht bij de jouwe, en duwde ik mijn tong erin. Innig verstrengeld, waren we daar. Plots keek je schrikkend naar me op, stond op en rende keihard weg. Je zag niet dat een auto er van de andere kant aan kwam. De auto onderschepte je volledig en je maakte een drievoudige salto in de lucht. Met een doffe plof landde je op het asvalt, en bleef je roerloos liggen. De bestuurder werd behoorlijk overstuur, en rende cirkeltjes om je heen terwijl hij het alarm nummer belde. Toen zag hij mij staan. "HEY HELP, DOE WAT DOE WAT!!". Ik keek hem aan en ik begon te lachen. Niet glimlachen, of zachtjes lachen. Nee. Ik begon te schaterlachen. Hij keek me vol ongeloof aan. Ik nam toen een klein hapje van de dode hamster, en zei tegen hem: "Lust jij ook een hapje?". Voordat hij kon antwoordden, was de ambulance ter plaatse en nam het meisje mee. Ik heb haar verder niet meer gezien. De laatste paar weken zit ik elke dag in 15 rond hetzelfde tijdstip, maar het meisje zie ik niet meer. Ik heb geen idee waar ze is. Als jij dit bent, en je post toevallig op Sangam, reageer dan effe?
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest Laatst gewijzigd door Jambula : 29 januari 2009 om 02:42 |
| | |