![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 18 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie kent Marisha uit Z'meer? Vind haar namelijk een hele mooie meid en ben geinteresseerd in haar. Als iemand haar kent, kan diegene mij ook vertellen wat voor een persoon het is. Ik hoor wel het eea, goede als slechte dingen over haar, maar weet niet wat ik ermee aan moet.. Ik begreep dat ze een relatie had, maar dat is sindskort alweer verbroken...zegt men.. Wel een beetje lullig zo via een forum, maar ik wil wel weten waar ik aan begin, vandaar dat ik dit hier plaats en niet op kaise ofzo... Voor degenen die mij verdr kunnen helpen... thanks a lot!!! Laatst gewijzigd door Raay : 24 december 2008 om 08:17 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Zij is dus een beetje het zwarte schaap van de familie. Ze heeft twee veroordelingen, eentje voor brandstichting en de andere voor milieu verontreiniging. Maar dat was al weer een paar jaar geleden, sinds ze clean is hoor je niks meer van haar. Succes!
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Juist als ze een crimineel is heeft ze hyves, goed zoeken. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 18 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Dit bedoel ik nou...laat ook maar zitten...Eerst wordt mij aangeraden om op hyves een bericht achter te laten, blijkt dat ze geen hyves heeft, en nu een opmerking "roddel verspreiding"... Volgens mij heb ik niks negatiefs geplaatsts over haar.... Maar duidelijk, ik zal het anders moeten aanpakken.. Hier wordt ik ook niet wijzer! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
![]() je snapt hem | |
|