![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
Serieus, ik ken hem. Wat wil je van hem? Ik denk niet dat hij het waardeert dat je hier een topic opent over hem. Hij heeft zn naam trouwens verandert, omdat mensen hem teveel zochten. Hij heet nu Ashvin Hatjoe.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 10 december 2008
Hatjoe, klingt erg serieus. Maar als je hem echt kent.... Kan me voorstellen dat hij het niet kan waarderen, maar het is me op alle andere manieren niet gelukt. Het is een oude vriend, die ik uit het oog verloren ben. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Wat wil je van hem?
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar | |
| | |
| | #6 (permalink) |
Jeetje hij wordt goed beschermd zeg. Nee, ik heb geen gevoelens voor hem. Ben gelukkig getrouwd. Schijnt erg moeilijk te zijn om als vrouwelijk persoon gewoon met iemand bevrķend te zijn. Ik wil niks van hem. Het was een goede vriend, heb hem en zijn familie gekend en helaas uit het oog verloren. Meer niet.... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Ja, sorry dat ik zo overprotected doe. Ashvin is mijn leven, hij is alles voor mij. Daarom ben ik zo zuinig op hem, ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt. Als je serieus bent kan ik je binnenkort een vragenlijst opsturen, als je die goed genoeg invult (door mij te beoordelen) zal ik kijken of ik een ontmoeting kan regelen tussen jullie. Natuurlijk ook op een door mij te bepalen lokatie, die je 1 uur van te voren zult ontvangen per sms. Groetjes en tot gauw, De man van Ashvin.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #8 (permalink) |
King, fijn dat je zo een goede vriend voor hem bent. En ik neem je niks kwalijk. Ik wil hem helemaal niet ontmoeten, maar gewoon weten hoe ik in kontakt met hem kan komen. Misschien een emailadres of een mobiel nummer, meer niet.... En om je nog meer gerust te stellen. Ik weet van de laatste keer dat we kontakt hadden, ongeveer 8 jaar geleden, dat hij een gelukkige relatie heeft. So no worries! |
| | |