![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Opsporing verzocht Je hebt iemand ontmoet, van een afstand bewonderd of uit het oog verloren. Je wilt graag in contact komen met deze persoon. Misschien kan SANGAM je dan helpen. Plaats dan hier je oproep. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Gezocht een leuke dame die vanmorgen bij burgerzaken in almere stad kwam....Rond 1100 uur kwam ze in een donkere blauwe mantelpakje en volgens mij is zij werkzaam als stewardess,sjaal rood met blauw. Lichtblauwe ogen en lichte kleur en 160 of 170 lang.. Graag wil ik met haar in contact komen. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (MR.IK @ Nov 24 2008, 11:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Damn hey.. succes met je zoektocht... als ze hier niet geregistreerd is, kan ze ook niet registreren om je oproep te beantwoorden.... phoremmaster is zoek h34r:
| |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (MR.IK @ Nov 27 2008, 10:27) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ken iemand met krullend haar, die bijna voldeed aan je omschrijving...
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() |
OK gast, lichtblauwe ogen, is ze blank? Zoja dan is het heel logisch dat je op Sangam post. Dat terzijde. Ze had een soort werk uniform aan, zoals een stewardess? Welke luchtvaart maatschappij? Als je dat weet, dan kun je haar scopen. Check welke verbindingen er zijn naar Schiphol toe. Komt ze regelmatig naar burgerzaken? Waarschijnlijk niet. En als ze echt als stewardess werkt dan heeft ze een onregelmatig schema dus zal het moeilijk zijn om al haar gangen na te gaan (maar niet onmogelijk). Wat deed ze bij burgerzaken? Werk je zelf daar? Kun je in haar persoonlijke gegevens kijken, of kan iemand anders het voor je doen? Asl je haar naam weet ben je al een heel stuk verder. Kwam ze met de auto of OV? Welke bus? Wat voor auto? Nogmaals: als ze als stewardess werkt ga je het druk krijgen. Neem vakantie en zwerf rond bij plaatsen waar het logisch is dat ze langs zou komen. Success.
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member | Citaat:
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |||
| | |