![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Nieuws & Actualiteiten Praten over de actualiteitenprogramma's, andere programma's die op de tv komen en wat er in de kranten staat. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 5 januari 2009 Locatie: utrecht Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
ASCHAFFENBURG - Wilde weldoeners wekken argwaan. Dat heeft een Beierse man mogen ondervinden. Als kersvers gepensioneerde deelde hij geld uit op straat, gewoon om zijn geluk met anderen te delen. Die anderen belden evenwel de politie, die de Duitser tot de orde kwam roepen. De anonieme man had postgevat in de Frohsinnstrasse in het plaatsje Aschaffenburg. Rond zijn hals had hij een bord gehangen met de volgende boodschap: "Ik ben niet werk- of dakloos. Ik heb een vrouw en ben gezond. Daarom wil ik u een euro geven". Een omstander vond dit maar een verdacht zaakje en alarmeerde de politie. Aan de agenten legde de gulle man uit dat hij gewoon gelukkig was omdat hij net met pensioen was gegaan en dat hij dat geluk met zijn medemens wilde delen. De agenten namen vrede met deze uitleg en lieten de man begaan. "Per slot van rekening is er geen wet die verbiedt dat je je eigen geld uitdeelt", aldus de politie. bron: AD
__________________ Tumko bhi, hai khabar, Mujhko bhi hai pataa Ho raha, hai juda, donon ka raasta Door jaake bhi mujhse, tum meri yaadon mein rehna Kabhi Alvida naa Kehna |
| | |