![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Nieuws & Actualiteiten Praten over de actualiteitenprogramma's, andere programma's die op de tv komen en wat er in de kranten staat. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 april 2004 Leeftijd: 54
Rep kracht: 0 ![]() | Wilders stoort zich ook aan feestende Hindoestanen 29 maart 2009 Door MARK VAN DER WERF DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan Hindoes die tijdens het Holifeest massaal de straat opgaan om overwinningen van het goede op de kwade te te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat honderden gelovigen als gekken met poeder door diverse steden lopen. ,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden zitten vol met poeder, het lijkt hier klein India wel.’’ Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in India.’’ VVD-Kamerlid Henk Kamp is het niet met Wilders’ kritiek op de feestvierende Hindoes eens. ,,Het is logisch dat zij nog een band met hun moederland hebben. Tijdens het Holifeest wordt er intensief plezier gemaakt. Als je je de hele dag overal aan ergert, wordt de samenleving onleefbaar.’’ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Die Geert heeft last van zichzelf. Carnaval kan wel, met al die kleurige confetti en al die zatlappen hahahaha. Ach ja bakra's blijven assholes. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
nou.. we weten wat ons te doen staat he.. nóg uitbundiger feesten. Net zo lang tot ie helemaal krankzinnig wordt :d
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
En stiekem doet Wilders wel mee he. Elke dag poeder in zijn haar doen.... die stiekemerd... maar ff serieus he.. Straks hoor je hem ook klagen dat je straatnaamborden in het chinees hebt in den haag en dat die chinesen niet geintegreerd genoeg zijn.... (shit, straks breng ik hem nog op ideeen). | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Advanced Member |
Take that hindoe Wildersstemmers! Hoe je het wendt of keert, we blijven buitenlanders..(onze klein klein klein kinderen zullen zelfs geen volwaardige Nederlanders zijn.) Er zit er voor ons hindoestanen dus maar 1 ding op: PRESTEREN!!! (nee ik bedoel niet in bed :)) ps. dat stukje van de VVD'er mag eruit gelaten worden...nu lijkt het net alsof dat erin staat om hindoestaanse stemmers te winnen...WAT? O was dat ook de bedoeling..? Nou ik blijf toch gewoon op de allochtonenpartij PvdA stemmen, hoe meer eengezindheid des te meer macht. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Dat is waar..Wij feesten uitbundiger!!Dit voor Wilders
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Heb zin om die Wildersfiguur te belaagen met poeder
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |