![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Nieuws & Actualiteiten Praten over de actualiteitenprogramma's, andere programma's die op de tv komen en wat er in de kranten staat. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik geloof niks van dit bericht zonder bronvermelding. Ik vind dat daarop strenger gelet mag worden. En dan ook op de soort bron. Een of andere anti-site met anti-teksten noem ik ook geen geldige bron. Een geldige bron is een neutrale/objectieve bron. Ik sniff een niet-neutrale bron er direct uit, hoe subtiel een bepaalde boodschap ook verpakt is. Maar niet iedereen is zo begaafd als mij op dat gebied. En sommige mensen slikken werkelijk alles voor zoete koek. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 3 april 2009 om 20:36 |
| | |
| | #34 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 15 november 2003 Leeftijd: 26
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat: Citaat:
__________________ Laatst gewijzigd door Loved One : 16 april 2009 om 20:54 | ||
| | |
| | #35 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik heb er genoeg. Maar het zegt wel genoeg over jouw definitie van begaafdheid natuurlijk ![]() Misschien heb je ook wat inhoudelijks te melden. In dat geval gaan we natuurlijk vrolijk verder he! | |
| | |
| | #36 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 14 april 2004 Leeftijd: 54
Citaat:
| ||
| | |
| | #37 (permalink) | ||
Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 17 april 2009 om 18:49 | ||
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 12 december 2006
Wat doe je de moeite ![]() Dacht je nou echt dat we geloofden dat jij er niet ingetrapt was?? Je bent er gewoon ingetrapt.. alleen ben je te kinderachtig om het toe te geven
__________________ | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
het is wel waar dat die wilders en zijn blanke aanhang eigenlijk alle niet blanken het land uit willen, desnoods met geweld. De opkomst van wilders loopt parallel met de opkomst van adolf hitler en zijn partij nsdap. Wilders heeft al een leger hoor en die traint nu ondergronds. Hoge militairen zitten erin en het is een heel grote koppijn van de hele Nederlandse politiek. Men kan er heel weinig doen, want militairen sympathiseren met wie zij willen en zijn vrij in een democratisch land. als wilders de verkiezingen wint en een hype veroorzaakt dan komt er binnen vijf jaar een bloedige etnische zuivering in nederland en dan begint een white power beweging in heel europa tot er een echte holocaust komt tegen alle niet blanken. Amerika gaat hier niets tegen kunnen doen. En het wordt een heel koud wreed bloedbad, met geheime vergassingskampen. nu kan men informatie beter controleren dan in 1940. met de database technologie kan men supersnel, binnen een week een hele stad zuiveren en geen enkel spoor achterlaten. Zuiveringen kunnen dus clean en silent uitgevoerd worden. Censureren van media kan nu supersnel met de moderne technologie. En dit is het echte doel van wilders en zijn agressieve blanke aanhang van ruim 4 miljoen hollanders. vlucht voor het te laat is. laten wij kiezen voor ons gekleurd paradijs: Shri Rama ka Desh dewanand |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 april 2004 Leeftijd: 54
wat heeft het voor zin om achteraf een heel verhaal te lullen over de geloofwaardigheid van dit bericht? dan vraag je gewoon om negatieve reacties | |
| | |