![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Nieuws & Actualiteiten Praten over de actualiteitenprogramma's, andere programma's die op de tv komen en wat er in de kranten staat. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #12 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() | Inderdaad,ik denk dat die blonde boskip zelf moet gaan integreren met de bevolking van NL want hij kraamt alleen maar onzin uit!!!Dat mensen nog serieus op die knaap stemmen
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik denk trouwens dat Wilders moet stoppen als politicus en afstand moet doen van de Tweede Kamer, en gewoon een carierre moet beginnen als cabaretier. Ik vind hem met elk nieuwsbericht steeds grappiger worden.
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 april 2004 Leeftijd: 54
Rep kracht: 0 ![]() |
1 april! ik heb gewoon een oude artikel bewerkt, datum veranderd, holi foto'tje erbij en voila... originele bericht: Wilders stoort zich ook aan feestende Turken Door MARK VAN DER WERF DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan voetbalsupporters die tijdens het EK massaal de straat opgaan om overwinningen van het Turkse elftal te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat duizenden fans claxonerend en met Turkse vlaggen door diverse steden rijden. ,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden hangen vol met Turkse vlaggen, het lijkt hier klein Turkije wel.’’ Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’ VVD-Kamerlid Henk Kamp is het niet met Wilders’ kritiek op de feestvierende Turken eens. ,,Het is logisch dat zij nog een band met hun moederland hebben. Tijdens het EK-voetbal wordt er intensief plezier gemaakt. Als je je de hele dag overal aan ergert, wordt de samenleving onleefbaar.’’ AD.nl - Binnenland - Wilders stoort zich ook aan feestende Turken Laatst gewijzigd door Papa Jee : 1 april 2009 om 22:04 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
en tóch gaan we uitbundiger feesten. hij moet toch ooit krankzinnig worden..
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |