![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
De topic titel spreekt al voor zich.. Bij mij: 1. X-qlusiv Omdat het Oemar, Faziel, Amit heeft en als je naar concert gaat dat ze je gewoon in beweging laten gaan. En je hebt altijd goede ondersteuning van Rishma, Kayente, Papo Man die overigens soms wel erg gek doet In Suriname ging hij helemaal los. En de bangera's wat ze van sommige liedjes maken* 2. Melobugz Ben in Suriname naar hun show gegaan en was erg leuk jammer dat er erg weinig plaats was maar vond ze erg goed zingen ze komen uit trinidad en dat is wel ietsjes anders aan de uitspraak :P Beetje engels achtig soms maar zingen wel goed liedjes. Trouwens Arti ![]() 3. Beatmachine Omdat het uit Rotterdam komt* (grapje)Ik hoor dat ze nooit op de maat spelen etc maar hoor nog steeds geen valse slag ofzo. Maar jammer genoeg verknalt Berry zijn stem zoals Tauba Tauba laat me er maar niet over verder gaan |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
1. Next Time o.l.v.Siegfried Mohaboe 2. Face 2 Face o.l.v. Vijay Dasrath en een gedeelde 3e plaats voor Xqlusiv o.l.v van Henk Santoe (Angels Promotions) & The Indian Express o.l.v. Sandjay Jagbandhan De reden voor een gedeelde 3e plek is omdat Xqlusiv en TIE qua muziek een beetje 8ter lopen. Muzikaal doen bij bandjes het goed alleen moeten ze weat sneller zijn met nieuwe liedjes te spelen. NT & F2F spelen de nieuwste liedjes. |
|
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|