![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie | ![]() Ik ben geselecteerd om mee te mogen doen aan de voorrondes van de "Beste Dj van Nederland 2012" (BDJVN) dit is een van de grootste DJ contest die georganiseerd wordt door diverse grote sponsoren. Om nu verder te komen heb ik zoveel mogelijk stemmen nodig. Dus als je via het onderstaande link een stem zou willen uitbrengen op mij (Dj Jerrel) dan zou ik dit echt fijn vinden. 12 DJ's met de meeste stemmen krijgen een "Wildcard" (1Dj per provincie) zij zijn verzekerd van een plek in het regionale voorrondes. Help je mij ook mee?? Alle support is van harte welkom! Contest bestaat uit een stem ronde, hiermee maak je "kans" om geselecteerd te worden voor het regionale voorrondes het is ook de bedoeling dat al je vrienden, familie, kennissen of social friends op je gaat stemmen en je support zodat het nieuws zich zal verspreiden als een olievlek. Eenmaal geselecteerd dient elke DJ deel te nemen aan 3 voorrondes hier draai je LIVE. In deze voorrondes wordt je beoordeeld op je stijl, muziekkeuze, draai-techniek etc.. door het jury van BDJVN. Mocht je hierdoor komen dan pas ga je door naar de Finale!! heb dus nog een lange weg te gaan... stem snel Stem op DJ Jerrel via het onderstaande link: Wie is de beste van Nederland Je kan maximaal 1x stemmen per Internet verbinding.. Alvast bedankt, Dj Jerrel Website: www.djjerrel.nl E-mail: info@djjerrel.nl Hyves: Dj Jerrel Profiel - hyves.nl Facebook: DjJerrel Artist | Facebook Twitter: Dj Jerrel (@djjerrel007) op Twitter Laatst gewijzigd door DjJerrel : 5 oktober 2011 om 09:28 Reden: URL |
| | |