![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 3 december 2007
Rep kracht: 0 ![]() | Stay tuned, more parts coming up!
__________________ www.youtube.com/HollanDesi |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Ah, de nieuwe Hindoestaanse scholierenontmaagdingsvakantie aka wereldreis voor voornamelijk Hindoestaanse Hagenese uitkeringstrekkers staat weer voor de deur |
| | |
| | #3 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | ********************UPDATE******************* DEEL 4 DEEL 5 DEEL 6 DEEL 7 AFSLUITING Join us @ Hyves www.HollanDesi.hyves.nl Mail us HollanDesi@gmail.com Surf to www.youtube.com/HollanDesi for more videos!
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Er is toch geen hond die dit bekijkt? Kom op nou? Kijk eens naar het aantal vieuws. Ik zie zelfs ergens 19 staan. Ik zou kappen jongens als ik jullie was. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ www.youtube.com/HollanDesi | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Al heeft een topic 19 hits, dan is er ook nog mond op mond reclame. Al komt er van die 19 maar 1tje..dan heb je je doel al bereikt.. Die reclame staat natuurlijk niet alleen op deze site. Maar goed, jij als werkeloze laagbegaafde 'student' moet natuurlijk nog veel leren..en ooit ook nog proberen te snappen | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
Het staat net een paar dagen online dus we staan er niet van te kijken dat er weinig hits zijn. Daarnaast was het ontzettend warm dus de meeste mensen die een leven hebben waren niet binnen achter hun pc. Je kan het van verschillende kanten bekijken. Mss is DEN niet zo populair als andere. Of mss zijn hun fans niet online geweest. You never know, of weet jij het wel ![]() We hebben ook filmpjes erop staan met 15 of 20k hits, staan er al 2 jaar op. Laatste maanden worden die fimpjes ook niet meer zoveel bekeken, maar dat wil niet zeggen dat men het niet wilt zien. Blijkbaar heeft RajaMuffin(aan de naam kan je hem al niet serieus nemen) iets anders op zijn hart maar kan het niet zo goed verwoorden. Je kan ons ook mailen, 1 op 1 je gal spuwen. Niet dat je er iets mee bereikt, maar mss voel je je dan iets beter. Whatever makes you happy. Anyways, we staan altijd open voor feedback. Maar dan wel goed onderbouwd. En niet zoals hierboven. Goede tips zullen gehoord worden. Met vriendelijke groet, HollanDesi crew
| | |
| | #9 (permalink) | |||
![]() Het doel van die filmpjes is dat het wordt bekeken en dat doel is bij lange na niet bereikt. | |||
| | |
| | #10 (permalink) | |
Misschien staan er 2 filmpjes met 15k of 20 k hits. De meeste komen niet verder dan 1k en die staan er al een jaar of langer op: YouTube - Latin Village 2007 live report PART 2 by Hollandesi TV Dan doet aslam bhai het beter. YouTube - HE BUURVROUW!! Of ik: YouTube - Gentleman - Intoxication live HMH ![]() Vriend als je het over naam wilt hebben, laat me dan aub niet beginnen over die fucking identiteitcrisis wannabeepopulair copynaam van jullie. Desi? Suri-Hindoestanen zijn geen desi. Waarom zou ik mailen? Je geeft niet eens je mail. Ik wil je dit zelfde ook wel mailen, maar hier kan iedereen meegenieten en je reageert toch. Dus wat maakt het uit? Trouwens het is echt dat jullie waardeloze tv maken, niets meer en niets minder. Je hoeft er ook niet meer achter te zoeken. Als je iets op een forum post kan je kritiek verwachten. En als je het krijgt moet je, je niet meteen gaan verschuilen achter het weer of mijn naam. | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| dilenadan, hollandesi tv dil-e-nadan, lloret, mar, revolution |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |