![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 27 december 2007 Leeftijd: 8
Rep kracht: 0 ![]() |
Allootjes, kennen jullie mooie trouwliedjes die je kan opgeven als vermais? Mijn kaka's dochter gaat trouwen, ik zoek dus liedjes dat wij als gezin kunnen opgeven ![]() Mijn dank is groot!
__________________ What goes around... Comes around!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() |
uhh no need to get angry.. just giving u a tip!? Wel in de vorm van een joke.. maar ach ja tegenwoordig kan niemand meer tegen een grapje he. Tis nog wel de beste tip die je kunt krijgen Gewoon googlen.Hier.. ik heb het zware werk al gedaan voor je, nu hoef je alleen nog maar te klikken: Hindi Shaadi Songs Shaadi Songs - The Ultimate Guide To Shaadi Songs & Indian Wedding Songs On The Net! SHAADI MUBARAK - 1 songs - Marriage Songs - Songs, Soundtrack, Music, Lyrics, Videos and Trailers - SHAADI MUBARAK - 1 - SmasHits.com Shaadi Ke Geet Songs, Shaadi Ke Geet Lyrics, Shaadi Ke Geet Wedding Movie/Album Videos, Wedding Songs - Dishant.com Shaadi Songs - Pefectshaadi.com Wedding Songs Collection - Shaadi Humgama Hits Indian Wedding & Marriage, Shaadi Songs Mp3 Collection Mera Music Succes!
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura Laatst gewijzigd door Svasti : 19 mei 2009 om 20:18 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 27 december 2007 Leeftijd: 8
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik had al gegoogled, maar vond nix bijzonders, vond nix zo mooi. Ik kwam hier in de hoop dat iemand hier misschien wel een aparte kende
__________________ What goes around... Comes around!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() |
hmm nou, op internet staan zoveel mogelijk. Indiers en Uk-ers kennen die liedjes het best. In die lijsten vind je juist liedjes die bijna niemand in NL kent. Die lijsten bij elkaar zullen wel zo compleet zijn als ik weet niet wat. Daar staan veel meer aparte tussen dan je zult horen van Hindoestanen in NL (laat staan op een forum). Die kennen alleen de bekende
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura Laatst gewijzigd door Svasti : 19 mei 2009 om 22:59 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
![]() jij spant echt de KROON | |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| trouwliedjes |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |