![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Hellowwwww, Wie is er bekend met deze band?? Hoe kun je ze bereiken en hoeveel kosten hun voor een feestje in Suri ?
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Niet Actief Sangam Diamond Member Lid sinds: 6 december 2002 Locatie: Kwattaweg 891 Leeftijd: 30
The Eagles..bestaat nu uit een geheel nieuwe formatie...de oude muzikanten en zangers zijn een ander band begonnen... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
dan welke bandjes zijn er allemaal nog over in Suri. Ik hoorde dat er een nieuw bandje was Faja ofzo ??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Diamond Member Lid sinds: 6 december 2002 Locatie: Kwattaweg 891 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Mukesh | Xprezz Rafael | Face 2 Face Dennis | Face 2 Face Vj | gestopt Rayen | gestopt Radjesh | tijdelijk gestopt Amar | DanZa Daar in Suriname heeft hij Conchita (ex-The Eagles en 2 Crazy) als leadzangeres. Overige goeie surinaamse bandjes: The Juniors Nation Force Xtenzz (nieuwe The Eagles) The Eagles Beni's HouseBand Malhoe's HouseBand | |
| | |