![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #36 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river. Geile plaat vol sfeer. YouTube - Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 15 maart 2009 om 11:13 |
| | |
| | #37 (permalink) |
Dit is er echt een die je moet zien en horen tegelijk. Razend knap gedaan! En als ik dat zeg...nou, dan betekent dat ook echt dat het erg fantastisch is! ![]() Even een no music intro (als inleiding voor de gebeurtenissen die volgen) en dan gaat ie. Aphex Twin - Apparatus (HQ) YouTube - Aphex Twin - Aparatus Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 11 mei 2009 om 15:45 |
| | |
| | #39 (permalink) |
Latin Jazz. Enjoy. Dit soort dingen zet ik meestal op als ik bijv. kook. Het geeft extra inspiratie:) YouTube - Dave Weckl - A Natural Evolution - Latin Jazz Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 1 augustus 2009 om 12:30 |
| | |