![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Advanced Member | Elk jaar weer dezelfde kerstliedjes... blablabla weer verplicht naar 'gaymichael nummers' luisteren etc. Kwam ik ineens deze tegen van een bekende Nederlandse volkszangeres (tja haar naam weet ik zo ff niet ): Zoals ik hier op het forum kan lezen zijn jullie erg gecharmeerd van :cencuur: , ik bedoel 'negers'... Zou zo'n liedje heden ten dage nog steeds kunnen, of is het ethisch onverantwoord? O ja en hier mag je 'foute' kerstnummers plaatsen :dansen2: :dansen3: :dansen2: MVG, Ironman® |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Advanced Member | QUOTE (basanti @ Nov 24 2008, 15:03) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Advanced Member |
deze ken ik nog van vroeger rond kersttijd: Once upon a time en tekenfilmpje Tegenwoordig is er weinig sneeuw en vriest het nooit lang, dus je moet je de momenten 'pakken' wanneer de kans zich voordoet |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (Indian Mystique @ Nov 24 2008, 15:16) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
:yesyes:...ik ga deze week de kerstboom kopen...:) | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (Ironman @ Nov 24 2008, 15:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
...
| |
| | |