![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Muziek & Bandjes Muziek is de primaire bron in JOUW leven. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed. Wil je JOUW kennis en ervaring delen met de SANGAM bezoekers? Plaats dan hier je postings. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Hallo, Zou iemand mij kunnen vertellen wat op dit moment goede bandjes kunnen zijn voor een trouwerij? Ik ben er helemaal niet bekend mee, zou niet eens weten wat voor bandjes er op dit moment bestaan. Heb het een beetje op internet proberen op te zoeken maar daar word je ook niet veel wijser van! Ik ben op zoek naar een band die voornamelijk hindoestaans zingt, een gezellige sfeer brengt, en zelf ook iets heeft toe te voegen aan het feest, dus een band die interactie zoekt met het publiek? Heeft iemand wat info voor mij? Een band naam, een telefoon nummer etc? Ik zou dit zeer op prijs stellen! PS ik heb wel gehoord van een band Avishkar, deze blijkt goed te zijn vooral voor trouwerijen? Kan dit kloppen? En weet misschien iemand hoe ik in contact kan komen met hun? Alvast bedankt :) Groetjes Shus |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Heeeey, Uhm zelf weet ik ook niet veel van bandjes maar krishna band van Avishkar is inderdaad goed.Kan je bijv nemen voor bhatwaan.Alleen ik heb geen nummer. Verder face2face,Next time en verder weet i niet.Deze bandjes hebben wel een website moet je ffe googlen. :D
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
Hoorde van mensen dat ik een nieuw bandje was geloof ik: Danza??Nog nooit van gehoord www.danza.nl (Website) Misschien heb je er wat aan. :D
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25
Rep kracht: 7 ![]() |
De aanraders: XPREZZ met Mukesh | Redinio | Mr Black XQLUSIV met Oemar | Niezaam | Raoel | Kayente DANZA met Randjai | Ameeth | Wicky-Mann NEXT TIME met Shekhar Kumar | D-Wack FACE 2 FACE met Sagar Malik | Robert | Don-Rafael ENDLESS met Sandjai Jodha BOOMBASTIC met Daoud Saheb | Kees | Avi-Mann | MC Ivan Voor meer info...pb me... :thumbup: |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 7 november 2002 Leeftijd: 26
Ga gewoon voor een dj, bandjes zijn totaal niet te vertrouwen! Voor je het weet, bestaat de band niet meer, Of ze laten je het contract tekenen en benadrukken nog eens dat de zanger aanwezig zal zijn en vervolgens hoor je een half jaar later dat de desbetreffende zanger op het moment van het tekenen van het contract al niet meer in die band zat. Kortom ga gewoon voor een dj!
__________________ ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 december 2006
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
vroeger vond ik bandjes leuker, maar ik begin dj's veel meer te waarderen, tegenwoordig gezelliger als de meeste zogenaamde top-bandjes. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | Citaat:
met eventuele andere afspraken of toestemmingen bijv dat op dat moment die zanger aanwezig is en ook egt zingt ook al is hij uit de groep gekickt of gegaan mocht het op een of andere manier niet lukken dat hij er bij kan je bijv overeenkomen om dan "schade te vergoeden"
__________________ ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 7 november 2002 Leeftijd: 26
Mjah we zijn al bezig met gerechtelijke stappen...
__________________ ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Welke band is dat??Die hoef ik dus echt niet te hebben dan !!! :cencuur:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |