![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie |
faka peeps, ik ken al een tijdje een meisje en maar echt duidelijk is ze niet wat ze nou precies wilt. soms zegt ze dat ze geen contact wil en dan na een tijd zoekt ze zelf weer contact en dan als ik aan haar vraag van wat hebben wij nou precies? dan weet ze het ook niet en dan zegt ze dat we moeten afwachten? weten jullie hier raad mee mensen want ik ben het helemaal zat!!!!!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 12 juni 2007 Locatie: Afghanistan Leeftijd: 21
Rep kracht: 5 ![]() |
Nou simpel ik zou zeggen, kijk ik ga mijn pad op jij jouw pad op doe alsof wij elkaar nooit hebben gekent. En hou het zo, ik zou andere meid zoeken en aan die meid wijzen dat we ook echt nix meer hebben. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 15 juni 2007 Leeftijd: 21
Rep kracht: 5 ![]() |
Gewoon laten gaan.. als jullie voor elkaar bestemd zijn komen jullie elkaar nog wel een keer tegen hoor.. ik bedoel er zijn genoeg meisje op de wereld.. waarom zolang op haar wachten op haar.. maarjha mischien is zij zelf nog niet klaar voor een relatie.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Member | Citaat:
Dat had je allang moeten doen, geeft niet. En blijf van mijn ex af (Ashu Rai) Zoek snel een mijn chotki en trouw gelijk :D | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Member | Citaat:
Mr.Abhisek, wel oppassen he! | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat betekent de Aum-teken??? | Hindoegirl | Het Hindoeisme | 32 | 26 januari 2012 09:33 |
| Wat betekent de Swastika-Teken? | Hindoegirl | Het Hindoeisme | 3 | 26 november 2007 04:50 |
| Wat betekent... | Nikki Satisfashion | Het Hindoeisme | 22 | 24 januari 2005 13:59 |