Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Liefde & Relatie & Sex

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 14 mei 2011, 23:19   #1 (permalink)
desperate housewife
Gast

Standaard ware liefde of toch niet? ('dil ki baat..')

Hoi,

Ik wil graag mijn 'dil ki baat' met je delen en ben erg benieuwd naar je mening over het volgende...

Ik heb een tijdje een relatie gehad met een jongen. De beginfase van deze relatie is vrij snel gegaan...waardoor we niet echt de tijd hebben gehad om elkaar goed te leren kennen, omdat we allebei superverliefd waren.

Helaas hebben we op een gegeven moment allebei besloten om er abrupt een punt achter te zetten omdat we na de roze wolk, onze toekomst allebei heel anders zagen.

Echter, het is nu al 6 maanden geleden dat we ermee zijn gestopt en ik kan hem maar niet vergeten. Ik voel zijn aanwezigheid nog heel sterk en denk nog dag en nacht aan hem..nog vele sterker dan toen ik in de relatie zat. Ik houd meer van hem dan ooit op dit moment...

Ik heb echt wel geprobeerd om door te gaan met mijn leven, maar het lukt mij gewoon niet om optimaal van het leven te genieten zonder hem. Ik heb ondertussen wat dates gehad met andere jongens, maar die zijn helaas allemaal op niets zijn uitgelopen..vaak omdat ik tijdens die dates aan mijn ex moest denken en er eigenlijk niet echt met mijn gedachten bij degene die tegenover mij zat was. Hier voel ik mij nu best schuldig over...

Ik weet nu absoluut niet wat ik hiermee aan moet...normaalgesproken houdt dit gevoel een aantal weken aan als je het uitmaakt, volgens mij?

Maar na een half jaar nog steeds....nu begin ik mij toch echt zorgen te maken.....
Ik heb vaak genoeg gedacht over contact te maken...maar heb zijn tel nr gewist en alleen zijn emailadres nog....maar iedere keer als ik net mijn email af heb en op de 'send' knop wil drukken, houdt het idee dat hij waarschijnlijk wel weer een nieuwe relatie heeft en er totaal niet mee zal zitten en mij misschien wel helemaal vergeten is mij tegen...

Herken jij dit?
Wat zou jij in dit geval doen en wat raad je mij aan? Is dit dan ware liefde of toch niet?!

Groeten van een desperate housewife
  Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2011, 23:30   #2 (permalink)
Sangam Crew
Advanced Member

Rep kracht: 10
vissie-j is on a distinguished road
Standaard Re: ware liefde of toch niet? ('dil ki baat..')

heeey,

of dit ware liefde is of niet... ik neem aan dat jij weet wat de reden is dat die persoon je ex is en niet je liefde op dit moment.... gedrag van verleden is gedrag van toekomst... gedrag is te veranderen als jij of de ander dat wilt en eraan wilt werken...

als persoon in kwestie het uit heeft gemaakt met jou, dan is die persoon je niet waard, is voor jou een ervaring, en goed dus voor een eventueel nieuwe relatie... vergeet niet dat elke mens anders is en je niet je ex en een eventuele nieuwe relatie moet gaan vergelijken, want het zijn 2 totaal diverse personen met andere behoeftes of leefpatronen...

Het wordt tijd voor jou dat je je verleden accepteert en een nieuwe toekomst oppakt, nieuwe mensen toe laat in je leven en mogelijk een nieuw relatie aan gaat op liefdesgebied en je verleden met rust laat.

Dat je je ex en je eventuele nieuwe vlam wilt gaan vergelijken is een mogelijkheid, maar onthoud dat elke persoon anders is en de liefde die je voor iemand voelt anders is... kan altijd meer of minder zijn, aan jou om de juiste persoon te vinden en de eventuele gebreken van die persoon te accepteren.
Who loves you
vissie-j is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2011, 16:15   #3 (permalink)
desperate housewife
Gast

Red face Re: ware liefde of toch niet? ('dil ki baat..')

Thanks voor je reactie!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2011, 19:44   #4 (permalink)
Sangam Diamond Member

$H@KTI's schermafbeelding

Leeftijd: 28
Rep kracht: 0
$H@KTI is an unknown quantity at this point

Vissie-ji heeft het mooi verwoord,kan er niks aan toevoegen!

The gate is closed!!!
Access denied!!!Please try aggain!!!
ॐ ♫
$H@KTI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2011, 09:24   #5 (permalink)
Newbie

Shoena's schermafbeelding

Leeftijd: 20
Shoena is an unknown quantity at this point

Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt als jij laatst :(
Shoena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2011, 09:44   #6 (permalink)
Newbie

bv b
Oud 19 september 2011, 18:11   #7 (permalink)
Beheerder
Newbie

Webmaster is on a distinguished road

en heb je het er moeilijk mee...vergeten gaat niet zomaar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shoena Bekijk bericht
Oud 20 september 2011, 11:13   #8 (permalink)
Newbie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
en heb je het er moeilijk mee...vergeten gaat niet zomaar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shoena Bekijk bericht

Ja, in het begin had ik er erg veel moeite mee.. Trouwplannen waren er al en onze datum was ook vast gezet.. dus wij waren al aardig ver, maar onze omgevingen konden niet met elkaar overweg, waardoor wij de dupe ervan werden. In het begin liet hij niks van zich horen helemaal niets (Hij zei dat het kwam omdat hij werd omgepraat door zijn famillie leden) En ja.. mijn famillie leden spraken ook veel met mij, maar ik ging toch met heel me hart voor hem alleen hij niet op dat moment en als je dan niks meer hoort dan gaat het ook moeilijk. ik heb er op een gegeven moment toch een punt achter gezet, mijn broer en bhaudji steunde me er heel veel bij, en juist wanneer ik er een punt achter had gezet, kreeg ik allemaal mailtjes van hem met excuses en dat hij nog een kans wilt, maar dan gaat het gewoon niet meer.. Ik heb nog steeds wel gevoelens voor hem dat zeker, maar ik besef ook dat ik geen toekomst meer met hem heb.
Oud 20 september 2011, 18:03   #9 (permalink)
Beheerder
Newbie

Webmaster is on a distinguished road

Heftig verhaal hoor Shoena, zolang je je laatste stukje van je reactie onthoud maakt het misschien wat makkelijker om het te vergeten. Als ik het zo lees, had het ook geen kans..omgeving ? ik neem aan families..altijd hetzelfde liedje zo hatelijk!
Oud 20 september 2011, 20:31   #10 (permalink)
Newbie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Heftig verhaal hoor Shoena, zolang je je laatste stukje van je reactie onthoud maakt het misschien wat makkelijker om het te vergeten. Als ik het zo lees, had het ook geen kans..omgeving ? ik neem aan families..altijd hetzelfde liedje zo hatelijk!
nee het had idd geen kans meer.. heel jammer is dat, waarscheinlijk betekent dat dat we niet voor elkaar bestemd waren?! ja de omgevingen zijn onse famillie's..
Antwoord

Bookmarks

Tags
baat, dil, liefde, niet, toch, ware

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten