![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 september 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Dus, onderwerp zegt t al. Vreemdgaan met een getrouwd persoon. Een vriend van me heeft een sexrelatie met een getrouwde vrouw. Zij zegt zelf dat het niet meer kan zijn, omdat ze ook een zoontje met haar man heeft, maar niet gelukkig is in haar huwelijk en bij die vriend van me het gevoel heeft dat ze weer een beetje leeft. Die vriend van me vindt het goed zo, maar vraagt zich soms toch af dat als er niet meer in kan zitten en ze toch zo ongelukkig is in haar huwelijk, waarom hun sexrelatie al langer als 1,5 jaar is . Heb hem vaak gezegd het haar te vragen, maar ze geeft ontwijkend antwoorden of antwoord met een schouderophaal, waar hij niks meer mee kan. Mijn vraag aan jullie, misschien dat iemand dit heeft meegemaakt of zoiets kent en in die vrouw haar hoofd kan kijken, of ze toch meer voor hem voelt als dat ze zegt of dat dit met die vriend van me echt enkelt en alleen voor de bevrijding is. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 11 juli 2010
dat wijf is gewoon een slet; chodde met die man terwijl zij een relatie heeft. Als haar relatie niet goed is, moet ze er een punt achter zetten en dan kan ze met die andere man gaan maar nu eet ze van 2 walletjes. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Die vrouw wil gewoon bij haar man blijven, en heeft sex met die ander voor de aandacht zodat ze zich toch nog speciaal voelt. Als ze echt een hele slechte huwelijk had, zou ze allang weg zijn bij die man. Maar diep in haar hart houdt ze van haar man en kan ze hem niet laten... Die vriend van jou is ook even achterlijk als die vrouw, want als je een beetje zelfrespect hebt begin je geen relatie van 1,5 jaar met een getrouwde vrouw. Wetend dat ze teruggaat bij haar man en kind. Zowel dat wijf als die vent zijn gewoonweg dom bezig. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
De twee reacties boven mij hebben al een deel van mijn mening gegeven. Waarom blijft die vriend bij die vrouw die altijd terug gaat naar eigen man en kind? Wetend dat het gevaar is dat die man van die vrouw erachter kan komen, ofwel die vriend van je kan in de problemen komen, eveneens de vrouw. Het kind daar denk ik meer om. Een kind heeft vaak spanningen door, ook al wordt het niet hardop gezegd, als het nog een hele kleine kind is, dan heeft het de gave om dat alles dat niet goed gaat zichzelf de schuld te geven, ook al heeft die niet de schuld. Dus moet die vrouw eens gaan nadenken wat ze doet. Verder denk ik aan wat je een ander aandoet zal je een keer terugkrijgen, is het niet nu gelijk, maar zeker later, gezien actie een reactie teweeg brengt. Maar tot slot, zowel die vriend als die vrouw zijn achterlijk, zoals de posters boven mij al hadden gezegd.
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Als die vriend van jou het beste met haar voor heeft, dan moet hij haar verlaten. Iets wat in je karma geschreven staat zal ook zo blijven. Als zij niet gelukkig is, maar er toch voor kiest om te blijven bij haar gezin dan moet je dat respecteren en niet forceren. Maar de verleiding is natuurlijk groot. Weet wel dat je zo'n persoon helemaal kapot maakt voor je eigen belang. Laat staan de toekomst van dat kind. |
| | |