![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 24 juni 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoe weet je dat je vriend vreemd gaat en hoe kom je erachter? ik heb namelijk het idee dat mijn vriend vreemdgaat. Kan iemand mij een paar tips geven hoe ik erachter kan komen dat het werkelijk zo is. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
Rep kracht: 0 ![]() | Als hij om zo'n simpele vraag al boos wordt zegt het al genoeg.....................
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 september 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Meid, als je hier echt zeker van wilt zijn, ga dan ff al zijn stappen na. Wat ie doet, waar die is, met wie die wat doet. En als ie zegt dat ie alleen gaat, ga je met m mee, wilt die dat niet, schop dan een hele scene. Wat is dat voor gedonder?! Maak me er kwaad om. Weet dat er tegenwoordig heel wat mensen zijn die trouw zijn niet meer zo nauw nemen, maar weet wel dat.. Jij het in je eigen handen hebt, he. Als hij je niet wilt meenemen, dan snapt ie niet hoe onzeker en bang jij je eigenlijk voelt. Een vent die zich niet kan verplaatsen of er als een echte vent voor zijn meissie kan zijn, is geen echte vent. We leven al te egoistisch tegenwoordig, een beetje socialer naar je partner is niet raar dan. En maakt ie echt van alles een probleem, vind jij nog gaten in zijn verhalen, dan zou ik er wel mee kappen als ik jou was, want.. Hoelang wil je je zo onzeker voelen en niet weten of hij de waarheid spreekt of niet.. |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| vreemdgaan |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |