![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 maart 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo.., Ik heb namelijk een kleine vraagje.. Stel; Je bent aan het menstrueren (als meisje zijnde) en je word/bent op gegevende moment intiem met je partner.. En na een paar weken daarna merk je het gevolgen van misselijkheid, duizelig, hoofdpijn, rugpijn etc.. noem maar op.. alles wat er bij hoort als je zwanger word. En je hebt test gedaan maar dat staat gewoon dat er niets is.. Mijn vraag is; Kan je zwanger raken als je intiem bent geworden tijdens je mensturatie.. ? ![]() Alsnog bedank voor uw begrip, Groetjes..! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 19 april 2003 Locatie: amsterdamned Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Het spijt me hier heb ik geen begrip voor! Ik stuur je door naar een dokter. ik denk dat ie veel beter uitleg kan geven, dan geheel sangam!
__________________ The Ability to 'see' is one of the life lessons. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 maart 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Nee je kan pas zwanger raken als ie in je is geweest, maar zoieso kan het niet tijdens je menstruatie want je eicellen gaan dood op dat moment, dus is moeilijk om zwanger te raken dan , pas als het afgelopen is (want dan gaat die hele proces van je menstruatie cyclus opnieuw..) |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
Citaat:
Maar sowieso heb ik hier ook geen begrip voor.. vind het echt supersmerig.
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura Laatst gewijzigd door Svasti : 29 maart 2010 om 18:47 | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 18 ![]() |
Toen ik geboren was, zat ik helemaal onder het bloed (volgens mijn moeder). Ik vroeg haar waarom zo dat was, want mijn zus kwam er brandschoon uit (nou ja, vergeleken met mij). Zegt ze: sorry beta, ik was ongesteld toen ik jou ging maken.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 19 april 2003 Locatie: amsterdamned Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
HAHAHA balennnnnnnnnnnnn.... :P Heb je allemaal te danken aan je broer :P
__________________ The Ability to 'see' is one of the life lessons. | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 18 ![]() | Citaat:
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Newbie Lid sinds: 23 maart 2010
| |||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Ik weet dat dit een verwarrende situatie in je leven kan zijn dus zal ik je een kort en degelijk antwoord geven (in tegenstelling tot de semi-lollige opmerkingen hier). 1) Neem zo snel mogelijk contact op met je pandiet. Maak je geen zorgen, je kunt hem gerust vertellen hoe de situatie is - zij hebben vaak meisjes zola sjij geholpen 2) Ga naar de tropische winkel en koop pindanoot olie (nog niet gebruiken maar de pandiet gaat het nodig hebben dus dan heb je het alvast) Success!
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest | |
| | |