![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 februari 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoi, Ik weet niet goed waar ik moet beginnen maar, hoe kun je iemand vertrouwen die veel woorden gebruikt en er maar weinig van waar maakt. Beloofd je gouden bergen maar, maakt er bijna niets van waar. Ik heb hem heel vaak aangegeven eerst zien dan geloven en daar doet hij uiteindelijk niks mee. Hij wilt ook niks van mij aan nemen. Hij kan ook niet op eigen benen staan en is er afhankelijk van wat andere zeggen. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Nu ook weer 2 dagen voor valentijnsdag komt hij met een kaart aan zetten en daar zat een brief bij waarin hij schreef dat hij er zoveel spijt van heeft wat hij me alemaal aan heeft gedaan en hij zegt dat hij mijn vertrouwen terug wilt gaan winnen. Alleen vraagt hij dan of ik hem nog een aller laatste kans wil geven echter kon ik daar geen antwoord op geven omdat, ik hem dus niet meer vertrouw op zijn woorden. Groetjes |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 22 mei 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
hij doet er duidelijk niets mee zeg je......dan zal dat zn karakter zijn....of je kiest ervoor of dumpen die handel. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
HI wolfie Je kan niet iemand vertrouwen de veel woorden gebruikt maar niks waar maakt. Dit kan ik je vertellen uit eigen ervaring. Deze persoon zal altijd de antwoorden van anderen zwaarder wegen dan de jouwne. Het is dus gewoon water naar zee dragen. En je geeft zelf al aan dat je deze persoon niet vertrouwd. Nou vraag ik jou, of jij denkt dat het verstandig is om een relatie te beginnen wetende dat je de ander niet volledig vertrouwd ? Dus gewoon niet doen, en verder gaan met je eigen leven. Is in het begin pijnlijk en later zal je er nog af en toe misschien aan denken Maar onthou altijd dat het zo beter is dan in onzekerheid te leven. Hoop dat je er wat aan heb.
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Hay Wolfie, Ik ben het met bovenstaande member eens. In onzekerheid blijven leven, daar los je niks mee op. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als jij je partner niet kunt vertrouwen, hoe graag je het ook wilt, dan zit er niks anders op dan er definitief een punt achter te zetten. Ga bij jezelf na of je in deze situatie je leven wilt voortzetten, zo niet..dan heb je al je antwoord. Kies voor jezelf! Succes..
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 28 april 2002 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ 1 Dag Niet Gelachen Is 1 Dag Niet Geleefd | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| vertrouwen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |