![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #25 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Rep kracht: 0 ![]() | Hay! Ik weet niet of je je menstruatie in de tussentijd al hebt gehad. Ik hoop van wel.. Het kan nl ook aan stress liggen. Door stress kan je cyclus uitgesteld worden en daardoor wordt je een paar dagen, weken later wellicht pas ongesteld. Succes in ieder geval!
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Het spijt me dit te vermelden maar de topic starter is ongewenst zwanger geworden. Ze is toen onder dwang uitgehuwelijkt aan een jongen in Pakistan, waar ze nu de kinderen opvoedt.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 september 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Soms is het ook de spanning en stress die ervoor zorgen dat je niet gelijk op de uitgerekende dag ongesteld wordt. Als je bv hebt gedacht dat je misschien zwanger kunt zijn en de dagen voor je menstruatie gaat lopen aftellen, doet dat je ongesteldheid ook geen goeds. Denk dat je je misschien flink hebt lopen stressen en dat je lichaam ff wat ontregelt is. Wacht idd nog ff, zoals iemand dat al zei, doe daarna misschien zelf eens een test als je niet naar de dokter durft en kijk dan wat de uitslag daarvan is. Doktoren werken tegenwoordig nl met dezelfde zwangerschaptesten die wijzelf gewoon bij de drogist halen, dus je kan dat ook makkelijk zelf doen. Voor de rest.. Mocht je je alsnog druk maken, als die test negatief is, ga dan wel ff langs de dokter, want die kan je dan meer zekerheid over andere dingen geven. T kan nl ook zijn dat je je nu gewoon druk maakt om iets of dingen die er niet zijn en je je hoofd gaat lopen vullen met allerlei enge dingen, terwijl de dokter je, wat dat betreft net wat meer gerust kan stellen. Succes! |
| | |