![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 31 maart 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo allemaal, Ik ga binnenkort trouwen en ik ben heel erg benieuwd wat nou een gemiddelde bruiloft kost. Ik wil graag catering, een dj/band en een mooie grote zaal voor ongeveer 200 mensen. Hebben jullie tips? En degenen die al getrouwd zijn: hoeveel waren jullie kwijt aan jullie totale bruiloft (dus alle dagen) en voor welke posten? Misschien handig om dit in te vullen: Wanneer getrouwd: Hoeveel mensen: Prijzen voor: Locatie: Band/dj: Catering: Maroh/doli etc: Decoratie: Bedankjes: Uitnodigingen: Kleding/schoenen/sieraden: Henna: Trouwvervoer: Visagie: Haar: Bar: Bloemen: Evt. overige kosten: Alvast bedankt! Pliepie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() |
zonde van al dat geld.. ik ga liever een wereldreis maken ermee!
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
bedoel je de kosten die je zelf maakt of dat van je ouders ook inbegrepen ( lees uitdelen in de maroh, dulha parche etc etc )
| | #5 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 2 december 2008
hm ik denk als je het beperkt houdt dat je dan voor 5000 klaar moet zijn, ikzlef, heb het echt chaep gedaan ik was dan ook maar rond de 2000 kwijt, en hij en ik hebben zelf alles betaald. Behalve wat dilki zegt wat je als ouders zeg maar moet uitdelen etc. Ik heb een mandir gehuurd voor een dag 450, een soort van zanggroep, was 300. Eten drinken was rond de 300. Mn sari en sieraden ook etc was uit India. Zijn kleding had hij gekregen van zn ouders lang terug uit dubai. Bedankjes was rond de 100. Trouwkaarten rond de 150. Mn makeup etc haar, pedicure schoonheidsbehandeling manicure was 125. Bloemen/versiering was rond de 100. Geen kosten voor maroh dat was inbegrepen bij de locatie. Kadotjes was rond de 250 euro. En nog wat kleine kosten, ohja borden bestek was rond de 100.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
je kunt et trouwens zo duur maken als je wilt... vind je het belangrijk om te "deekhawe" of ben je tevreden met minder/normaal...
| | #7 (permalink) |
mijnes heeft tussen de 10 en 15 duizend gekost maar dan is ook echt alles inbegrepen
| | #8 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Prijzen voor: zaal: 2000 ( 1 dag) Band/dj: 1000 Catering: niet Maroh: zelf gemaakt bruidstoel : 200 Decoratie: zelf gemaakt Bedankjes: zelfgemaakt ( 100 euro) Uitnodigingen: 500 Kleding/schoenen/sieraden: 1500 Henna:100 Trouwvervoer: ? Visagie en haar : 200 Bar: nvt Bloemen: 60 ( 1 boeket) Evt. overige kosten (ouders) doesri bidai kleding 2e set sieraden kado's/sieraden voor derden kado's sieraden doelhien en doelha doelha parche lava tilak uitdelen in maroh sauda pani bestek etc mithai pandit
| | #10 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Ik denk dat je beter zelf eerst kunt orienteren. Wat wil jezelf bijv uitgeven aan een band, wat voor band vind je leuk, kleding ga in de winkel kijken wat je mooi vind en wat wil je zelf uitgeven etc.....
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |