![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Tegenwoordig zijn de kosten van de catering ook belachlijk en dan heb ik het niet eens over het smerige eten!! Geen smaak niets zit erin!!! Beetje nasi gebakken en wat kasripo eroverheen gegooid lijkt het wel!! ![]() Bah bah ...................
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #22 (permalink) |
@ Samiera dat is inderdaad lag geleden!! By the way heb je nog wat gehad aan mijn winkeltips ![]() ![]()
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #23 (permalink) | |||
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
ik heb ook bijna de helft ( zo niet, meer)van mijn huwelijk zelf betaald. kan prima hoor als je een bijbaantje heb.
| | #24 (permalink) |
But thats me : p[/quote] Wil jij zeggen dat je alles zelf moet betalen voor je huwelijk?? Tenzij je minderjarig bent WIL iedereen dat toch? ![]() wat ik om mij heen zag was idd. van 7000 tot 15000 euro sowieso catering nemen, niet zelf koken...[/quote] Ik wil de kosten zoveel mogelijk verdelen tussen mij en mn partner. Mn ouders willen/zullen natuurlijk ook bijdragen, maar dan geldt nog steeds hetzelfde: Daar werk ik niet voor, en zij ook niet! Voor hun is het even hard om je hard verdiende geld zo makkelijk weg te geven. Een maand lang werken om vervolgens alles uit te geven aan een bandje. Nog een maand werken om eten en lekkers te laten klaarmaken voor een paar honderd man.. ja daag! je werkt mááánden of misschien wel een jaar om alles uit te geven aan 1 weekend.. en dan heb je er niet eens wat van gekregen. Alles is betaald.. aan de zaalhuur, aan de band, aan de catering, aan presentjes voor anderen.. aan kleding die je misschien nog 1 keer draagt in heel je leven etc etc.. ik hou wel van tradities enzo.. van cultuur.. maar om ZOVEEL geld alleen aan mn huwelijk te besteden.. nope, echt niet. Vind t wel leuk om huwelijken van naasten mee te maken. Maar zelf zou ik t niet doen. Althans.. niet op de manier hoe t tegenwoordig veelal gebeurd.[/quote] ^^
| | #25 (permalink) | |
![]() mare is goed met jou "buurvrouwtje tu shadi karli humke na bolaile"
| | #26 (permalink) | ||||
Kijk mijn kleiding,schoenen en sieraden betaal ik allemaal zelf.Behalve de sieraden van mijn bhiya dan . De maroh en bruidstoel hoef ik niet eens te betalen whahah ![]() Dus dat scheelt weer een slordige 1500 euro.. En verder vraag ik gewoon wat er nog nodig is en kan ik altid bijleggen geen probleem..... Maar ik ben inderdaad verbaasd dat iedereen hier zowat zegt dat ze alles zelf betalen.... Dat is iets wat ik niet eens meemaak bij mij in de familie dus vandaar... Ja ik moet ook wel zeggen DKA dat ik verwend ben whahaha Ben niet voor niets enigkind ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ze hebben liever dat ik het geld uitgeef aan mijn huis dan voor mijn bruiloft dus vandaar...
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | ||||
| | |
| | #27 (permalink) | ||
Ik denk dat ze naar Southall was geweest!!Dan kom je wel aan 4000 euro hoor
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
En als je echt kosten wilt besparen vlieg je gewoon voor 2 weekjes even anar delhi en koop je daar je kleding, sieraden schoenen, tari lotta, bedankjes, trouwkaarten,mala's etc en alles laten posten!! heb je in 1 keer alles en je bent nog goedkoper uit ook.
| | |
| | #29 (permalink) | |||
| | #30 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
En dat nie alleen voor mie.. (maar zelf ook meegeholpen met betalen.. kon et nie over mijn hart halen dat ze alles zelf betaalden.. ook al wilden ze geen geld van me aannemen...) | |
| | |