![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #161 (permalink) | |||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |||
| | |
| | #162 (permalink) | ||||
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
multifuctioneel zo'n zaal...
| | #164 (permalink) | |||||
hahaha!Ha, jab panditwa poetchi kaha se jeh ie sab morsoe tjap-tjapai ke flakka awe hai, tab tu bol sake hai ki oe zaloewa ke multifunctionaliteit ke oorzaak ba | |||||
| | |
| | #165 (permalink) | ||||||
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
whahaha... et zou me niks verbazen als die pandiet zelf een dag van te voren aan zulke praktijken heeft deelgenomen.... : aadj kal ke pandietwan! boi.. sommige cha, met nadruk op sommige...
| | #166 (permalink) | |
![]() Heb jij *of iemand anders* ervaringen of gehoord over echt foute pandits? Zo ja, dan graag de smeuοge details | |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Sangam Member |
Nou.. M'n zaal was 2500 ( 1 dag) Maroh 900 Versiering (alleen balonnen) 50 Bruidsstoel 450 Pirha 400 (kwamen extra kosten bij omdat ik hem op maat heb laten maken) Catering 1900 Het eten apart +- 800,- ( voor alle 3 dagen) Drinken (cola etc) 400 ( voor alle 3 dagen) Sterke Drank Bhatwaan 500 Sari 300 ( had ik uit Dubai gehaalt) Sieraden +schoenen 100 ( ook uit dubai gehaalt) Bedankjes 100 st. 150 euro ( zelf in elkaar geflanst..tule +minikaarsje met fotolijst van bij de Blokker) Thuis bhaitakbandje 350 Uitnodiginggskaarten 150st. 300 Postzegels: (150 x 1,60) 240 Plastic Borden,Bestek, Bekers, Servetten ( alle dagen) 250 Cameraman/Foto reportage 900 Overige kosten voor katha/tilak etc thuis: 200,- Visagie/haar werd door de familie gedaan. Henna 50 Cadeautjes (sieraden) voor Phoewa's, de dulha, bhaudjie, etc +/- 500 Pandiet (voor alle diensten) 400 Nou al met al..kwam ik rond de 11.740,- Bandje voor in de zaal op trouwdag zelf, en vervoer kwam weer voor 'zijn' rekening. ![]() Ik heb er wel een heel jaar lang hard moeten werken en elke maand bijna m'n hele salaris ervoor apart moeten schuiven. Dus ook een jaar lang niet meer rijkelijk shoppeeeennn, en wekelijks royaal het geld uitgeven...! Hahaha..en het was natuurlijk voor het goede doel, we zijn inmiddels bijna 2 jaar, EN een kindje verder.... ![]() Verder is het maar hoe duur je het zelf wilt maken natuurlijk, en je moet voor je zelf kijken wat je wilt uitgeven (budget). Daarnaast is het natuurlijk niet iets om te 'dekhawe'. Het gaat gewoon niet anders omdat de familie van beide kanten groot is, en het natuurlijk een heugelijk moment is dat je het liefst met een ieder die je dierbaar is, wilt delen. Exclusief boroman ![]() GrtZ Laatst gewijzigd door Shehnaya Annoe : 9 juni 2009 om 00:17 |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 26 april 2011
Rep kracht: 0 ![]() |
hey ik zag dat je zulke hogen kosten had voor je bruiloft mischien als je iemand ken die gaat trouwen kan je hun beter met mij in contact brengen ik heb pirha's voor 30 en dj's voor 150 een maroh voor 250 en bruidsbanken voor 150 en de pirha's worden gemaakt door een prof uit india je kan zelf uitmaken hoe de pirha er uit moet komen te zien en ik heb ook trouwkaarten te koop v/a 0,50 cent ik ben te bereiken op weezepoel22@hotmail.com alvast bedankt
|
| | |