![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoe bescherm je jezelf dan vraag ik me af. Je weet niet of die meisje is een hoer. Ja wat doe je dan?
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
namaskar jambula, over welk meisje heb je het eigenlijk? Bedoel je je huidige hindoestaanse vriendin of iemand anders? kijk, jouw geloof bepaalt hoe je als man omgaat met meisjes die op jou vallen. Wat geloof jij? kan je kiezen, want ik merk dat je in een identiteitscrisis zit. Je bent zo jong. heel veel afro mensen zitten levenslang in een identiteitscrisis, zelfs in Afrika en dat is vreselijk. Pyschisch zijn zulke mensen kapot en worden misbruikt als slaven. vertel eens meer over jezelf aan mij, mail mij dan maken wij kennis. Ik ken niet veel afro mensen, maar ik weet veel over hen. ok, ik hoor wel van je verder dewanand |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
zulke uitspraken worden bij mij gewoon IGNORED. Als iemand naar me toekomt en een serieus gesprek met me begint over "die meisje".. dat ze zus en zo is en dit en dat heeft gedaan.. dan kan ik het, afhankelijk van hoe goed ik die persoon ken en hoe serieus hij/zij is, MISSCHIEN een BEETJE serieus nemen. Maar ach.. tegenwoordig worden ze/we allemaal als een hoer gezien. Ben je in de stad met een jongen en de week daarop weer --> hoer! Heb je binnen 1 jaar drie vriendjes gehad --> hoer! Heb je veel mannelijke vrienden --> hoer! dus ja.. tis gewoon een daily word geworden. Nothing to do about it!
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
lol! Sure.. Hij zou goed moeten lopen toch??
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura | |||
| | |
| | #10 (permalink) | ||||
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| ||||
| | |