![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #42 (permalink) | |
| Advanced Member | Citaat:
Ligt gewoon in het aard van het beestje. Het vooroordeel dat mannen direct zijn klopt wel. Alleen gaat dit niet op voor mensen die veel voor hen betekenen. Je moet dit echter niet verwarren met leugens vertellen. Gewoon een kwestie van er direct (en specifiek) naar te vragen. Dan zal hij (maar geldt denk ik ook andersom) of zij meestal wel oprecht en eerlijk antwoord geven. (dan krijg je namelijk 'het serieuze gesprek') Ps. ik heb ook dat 'he's not into you prog' van oprah gezien... kan je vertellen dat het soms wel/soms niet klopt... Daar heb je dus ook niet zoveel aan (en NEE ik kijk normaal geen Oprah!! was toeval)
| |
| | |
| | #43 (permalink) | ||
| Sangam Member Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| ||
| | |
| | #44 (permalink) | |||
| Advanced Member | Citaat:
| |||
| | |
| | #46 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Ja maar hij praat die oogpunt van die meisje alsof hij kent haar. Kom nou. Je weet niet wie die meisje is kijk Oprah zeggen dat is hoer. Geen wat wat wel die niet zeggen.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 december 2009
Hoi Eric, misschien heb je hier wat aan. Kweet niet. Ik kwam deze website tegen waar je onsterfelijk kunt worden. Wel gaaf!! Je kunt er ook een bedevaartoord voor iemand anders maken en een dagboek bijhouden en je eigen forum plaatsen. grote steun aan Myrit.nl |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 september 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Bang dat het gevoel niet wederzijds is en je je dan nog kutter gaat voelen dan wanneer je gelooft dat ze ergens toch wel wat voor jou voelt ook. Liever in dat sprookje geloven voor zolang het kan, als dat je ineens zo hard pats boem met de werkelijkheid geconfronteerd wordt. Maar ach, dat doen niet alleen de mannen, hoor. Wij van het tegenovergestelde geslacht kunnen er ook heel wat van, want.. We blijven allemaal toch mensen, he.. Wie vindt het nou leuk te horen dat diegeen waar jij wat voor voelt niet hetzelfde voor jou voelt.. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 28 april 2002 Leeftijd: 27
Niet gelijk, sommige jongens weten dat ze OF geen kans maken bij een bepaalde meisje OF dat ze zeker weten geen toekomst te hebben met desbetreffende meisje....
__________________ 1 Dag Niet Gelachen Is 1 Dag Niet Geleefd |
| | |