![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Hoe komt het dat je steeds vaker ziet dat hindoestaanse meisjes meer een relatie hebben met een niet-hindoestaans vergeleken met de hindoestaanse jongens? En ten 2e hindoestaanse jongens eindigen toch uiteindelijk met een hindoestaanse vriendin. Hoe is dat te verklaren? |
|
| | #2 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
generaliseren is ook een kunst..
| |
|
| | #6 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
En ik kan ook wel begrijpen waarom die meiden met een niet hindoestaan gaan aaj kal ke londa's :disbelief: (ja ik ben lekker aan het generaliseren :P )
| |
|
| | #7 (permalink) |
| Gast
|
Als een hindustaanse meid kiest voor een niet hindustaanse vriend denk ik dat de achterliggende gedachte is: 'ik kies voor een man/vriend met een andere cultuur.' Waarom meiden dit meer doen dan jongens ligt denk ik in dat meiden meer last hebben van de hindustaanse cultuur dan jongens. Jongens worden door de hindustaanse cultuur namelijk (onterecht) bevoordeeld. Bij meiden wordt minder getolereerd dan bij jongens waardoor ze zodra ze het huis uitgaan toch liever kiezen voor een cultuur waarbij er meer balans is tussen meiden en jongens. gr Pranay |
|