![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
In hoeverre is leeftijd bepalend bij partnerkeuze voor jullie? Je ontmoet iemand van jouw smaak, maar deze blijkt of veels te oud/jong te zijn. Waar leg je de grens qua leeftijdsverschil of maakt het je niet uit, als het verder maar klikt? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juli 2005 Locatie: In the past
Rep kracht: 8 ![]() | Citaat:
Maar ik zou niet iemand willen die jonger is dan ik. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoe jonger hoe strakker Hoe ouder hoe geiler Jonge meisjes moet je net als puppies africhten, want ook al zijn ze knap sommige nemen een houding in bed aan alsof ze moeten poepen. Sommige oudere chickies kunnen een hele geile sexgame hebben, maar zijn soms verlept/uitgerekt. Allebei jong en oud hebben nukken en bezorgen hoofdpijn. Maar om je vraag te beantwoorden, ik vind allebei geil.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 25 februari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Laatst gewijzigd door Black Angel : 22 december 2008 om 08:12 | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Dat klinkt nu alsof ik ontzettend veel vriendinnen heb gehad, maar toevallig dus helemaal niet! Ik had er ooit 1 veel jonger, 1 ongeveer my age dan mij en 1 ietsjes ouder. Het gaat erom hoe ze mentaal zijn. Hoe ze eruit zien zegt ook niks qua leeftijd. Je hebt schoonheden van ver over de 30, 40 zelfs en vrouwen die zichzelf totaal verslonzen van 18.. Conclusie: maakt weinig uit. Opleidingsniveau al helemaal niet. Ik val op intelligente vrouwen, vrouwen die van zichzelf bléren dat ze hoog opgeleid zijn zijn meestal de domste troela's van allemaal. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 26 december 2008 om 00:38 | |
| | |