![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
nee sad meisje als je op dat soort boys valt, zegt dat ook genoeg toch? | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Eigen geld = zelfstandigheid en in een relatie bereik je uiteindelijk het punt dat je samen zelfstandig wilt zijn, dus uit huis wilt gaan.. Dan is het handig als beide personen zelfstandig zijn,... anders moet je je mannetje kleedgeld geven en zakgeld... Ff de situatie uitzingen op 1 salaris is te doen,... maar dan wel met het vooruitzicht dat de ander in de relatie ook geld in gaat brengen in het huishouden... In de verkering tijd.. kan je houden van een jongen zonder geld (zie daar de leuke student op wie je smoorverliefd bent..) Maar wanneer je serieuze plannen gaat hebben voor een toekomst, heb je niets aan de eeuwige student.. tenzij je het fijn vind om je partner te zien als een kind, voor wie letterlijk gezorgd moet worden... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
pfff... tijden zijn drastisch veranderd in de tijd dat jij onder die steen gelegen heb...
| | #15 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Afrikaanse vrouwen "diggen" letterlijk naar gold, in de mijnen daaro. Dus het is eigenlijk wel waar, althans vanuit Afrikaans oogpunt
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Een golddigger onstaat, door dat ze het geen krijgen wat ze willen van de mannen. Erg shitty om eerst te geven daarna te klagen. Pistool op je afbeelding moet je op jezelf richting voordat je er heen en weer mee gaat zwaaien. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Niet eens met de topic.We zoeken een vent met zeflstandigheid, iemand die voor zichzelf kan zorgen en niet elke keer bij zijn vriendin komt uithuilen dat hij geen geld heeft, in de schulden zit noem maar op!!!Zulke mensen ken ik genoeg!!!Direct dumpen!!Deze mensen komen nooit ergens, bereiken niks.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Niet Actief Sangam Member Lid sinds: 1 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Ik heb dus echt geen man nodig die alles voor mij betaald. Het is natuurlijk wel heel erg handig als je man goed verdient. Maar ik heb het tot nu toe ook altijd alles zelf gedaan, dus waarom zou dat later niet kunnen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 11 januari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Golddigger is een groot woord... Maar een man moet zichzelf gewoonl kunnen onderhouden.
__________________ "Tujhe Pyaar Karte Hain Karte Rahenge, Ke Dil Banke Dil Mein Dharakte Rahenge" "Tera naam lele ke Jeete rehenge Tera naam lele ke Marte rahenge" |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Volgens mij ben je dan een gold digger, ookal probeer je het nog zo te verbloemen.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| alle, golddiggers, vrouwen, zijn |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |