10 februari 2009, 18:28
|
#71 (permalink)
|
| Sangam Silver Member
Rep kracht: 0 | Re: Ik heb vanaf vandaag hindoestaanse vriendin Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand namaskar jambula
je topic is verplaatst naar het sangam forum en ik wist dat niet.
Kijk, vroeger was ik een soort moslim, omdat mijn moeder moslim was. Maar ik had feitelijk niets over geloof geleerd en wilde blanke worden, om wat waard te zijn. Toen raakte ik in een suicidale crisis want blanken zien jou als bruintje of zwartje als halfaap en breken jou helemaal af geestelijk. Dus moest ik mijn leven redden of mijzelf ophangen.
Uiteindelijk begon ik Hindoe geschriften te lezen. Bhagavad Gita, Sai Baba over de Bhagavad Gita. Ik kreeg Hindoe vriendinnen, een heleboel en werd zo bekeerd tot hIndoe. Ok, dat is my story, beste vriend.
Punt is wel, zeg ik je eerlijk, dat het voor mij makkelijk was om Hindoe te worden, want ik kom uit dat ras. al die racistische Hindoes gaan jou vertellen hier dat je je niet kan bekeren tot het Hindoeisme, maar dat is onzin. Er zijn wel degelijk rituelen en mantras om je tot Hindoeisme te bekeren. Maar Hindoe worden is een proces, van geestelijk opnieuw geboren worden. Je kan alles hierover lezen op mijn welbekende site. Mail mij dan wijs ik je mijn eigen teksten.
En nog wat voor al die racistische HIndoes hier.
Volgens het nieuwste DNA onderzoek van Indiase rassen blijkt nu dat zij het meest verwant zijn aan het Afro ras, omdat hun voorouders allemaal uit afrika kwamen. Na eeuwenlange vermenging is het huidige Indiase fenotype ontstaan, dus Hindoestanen zijn een supermengras. Gek is wel dat zij hun afrikaanse roots discrimineren.
Jambula, mail mij dan help ik je wel. Maak je niet druk om al die bekrompen hindoestanen, want die zijn helemaal geen Hindoes en weten er vrijwel niets over.
WAt ik Afrika kan schenken is mijn offer aan het volk daar. Lees binnenkort mijn tekst in engels over United States of Africa, the way to a prosperous new Africa.
Altecrea zal je zegenen Jambula,
dewanand |
Dewanand, soms zeg je leuke dingen, soms loop je ook echt te ijlen in de ruimte.
Stuur Jambula naar een pandit |
| |