Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Liefde & Relatie & Sex

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 24 november 2008, 03:01   #1 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 0
Rani_Yasmin is on a distinguished road
Standaard

Het is al een jaar uit, maar ik mis hem ontzettend, hij heeft een ander, maar mist mij ook ontzettend...alleen zijn er zoveel dingen gebeurd, waardoor we beiden ons eigen pad op zijn gegaan...maar ik kan hem maar niet vergeten, het voelt heel raar, omdat het al een jaar geleden is :( zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken?
Rani_Yasmin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 06:38   #2 (permalink)
Niet Actief
Sangam Silver Member

*R3sh* is an unknown quantity at this point
Standaard

QUOTE (Yasmina @ Nov 24 2008, 04:01) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
Het is al een jaar uit, maar ik mis hem ontzettend, hij heeft een ander, maar mist mij ook ontzettend...alleen zijn er zoveel dingen gebeurd, waardoor we beiden ons eigen pad op zijn gegaan...maar ik kan hem maar niet vergeten, het voelt heel raar, omdat het al een jaar geleden is :( zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken?[/b]
Nope ken et nie, maar het zit je wel erg dwars dat je er een topic voor opent om 4 uur snachts...
Ik zou zelf toch proberen om erover heen te komen.
Desnoods door het contact geheel te breken.
Want door met 1 voet in het verleden te blijven, kom je niet vooruit.

*R3sh* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 07:56   #3 (permalink)
basanti
Gast

Standaard

make up your mind.

als je vriendschap niet werkt dan helemaal contact verbreken

blijkbaar werkt t niet...

en anders moeten jullie alles vergeten en t maar nog n keer proberen... :)

tis of t een of t ander :)

succes.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 09:20   #4 (permalink)
Sangam Gold Member

Samiera is an unknown quantity at this point
Standaard

QUOTE (Yasmina @ Nov 24 2008, 04:01) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
Het is al een jaar uit, maar ik mis hem ontzettend, hij heeft een ander, maar mist mij ook ontzettend...alleen zijn er zoveel dingen gebeurd, waardoor we beiden ons eigen pad op zijn gegaan...maar ik kan hem maar niet vergeten, het voelt heel raar, omdat het al een jaar geleden is :( zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken?[/b]
Als je lief en leed met elkaar hebt gedeelt dan vergeet je elkaar ook niet. Dat is ook niet realistisch om te denken.

Dat terzijde, hij heeft een ander en mist jou? Dat het meest grootste onzin dat er bestaat en begin jij er ook maar in te geloven anders word je gekwetst. Heel dat gesprek over elkaar missen hoort er niet als hij al een ander heeft. Zie je het dan niet in dat zoals hij zijn vriendin nu benadeeld en jij net zo hard meedoet om ook dat meisje te benadelen?

Blijf je contact met hem houden ondanks dat hij een vriendin heeft, dan ben je niet verdrietig maar ga je om in de zelfmedelijden. Het contact alleen al maakt je al the other woman. Het gaat verdomme niet alleen om je eigen verdriet nu, maar ook om zijn vriendin. :irritated:
Samiera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 09:23   #5 (permalink)
basanti
Gast

Standaard

QUOTE (Samiera @ Nov 24 2008, 10:20) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
Het gaat verdomme niet alleen om je eigen verdriet nu, maar ook om zijn vriendin. :irritated:[/b]
tokkin bout the otha woman yah!!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 09:25   #6 (permalink)
Sangam Gold Member

Standaard

QUOTE (basanti @ Nov 24 2008, 10:23) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
tokkin bout the otha woman yah!! [/b]
wat bedoel je?
Oud 24 november 2008, 09:25   #7 (permalink)
basanti
Gast

Standaard

QUOTE (Samiera @ Nov 24 2008, 10:25) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
wat bedoel je?[/b]
nix verdomme
  Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 09:26   #8 (permalink)
Sangam Gold Member

Standaard

QUOTE (basanti @ Nov 24 2008, 10:25) <{POST_SNAPBACK}>
Citaat:
nix verdomme [/b]
zeg dan
Oud 24 november 2008, 09:55   #9 (permalink)
basanti
Gast

Standaard

yasmina, je zit een jaar van je leven te verdoen
wake up
  Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 12:56   #10 (permalink)
Sangam Gold Member

SexyHexy is an unknown quantity at this point
Standaard

meid... vergeet hem.. kom op ga door met je leven... en idd net wat iemand hier boven al zei als het vrienden zijn ook zo moeilijk is...verbreek dan al het contact ... op een gegeven moment moet je toch echt door! suc6 wijffie ^_^

Poes!!!!
SexyHexy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Tags
mijn, mis

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten