![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 25 november 2002
Rep kracht: 0 ![]() |
Het is al een jaar uit, maar ik mis hem ontzettend, hij heeft een ander, maar mist mij ook ontzettend...alleen zijn er zoveel dingen gebeurd, waardoor we beiden ons eigen pad op zijn gegaan...maar ik kan hem maar niet vergeten, het voelt heel raar, omdat het al een jaar geleden is :( zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken?
|
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Yasmina @ Nov 24 2008, 04:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Ik zou zelf toch proberen om erover heen te komen. Desnoods door het contact geheel te breken. Want door met 1 voet in het verleden te blijven, kom je niet vooruit. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Yasmina @ Nov 24 2008, 04:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Dat terzijde, hij heeft een ander en mist jou? Dat het meest grootste onzin dat er bestaat en begin jij er ook maar in te geloven anders word je gekwetst. Heel dat gesprek over elkaar missen hoort er niet als hij al een ander heeft. Zie je het dan niet in dat zoals hij zijn vriendin nu benadeeld en jij net zo hard meedoet om ook dat meisje te benadelen? Blijf je contact met hem houden ondanks dat hij een vriendin heeft, dan ben je niet verdrietig maar ga je om in de zelfmedelijden. Het contact alleen al maakt je al the other woman. Het gaat verdomme niet alleen om je eigen verdriet nu, maar ook om zijn vriendin. :irritated: | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (Samiera @ Nov 24 2008, 10:20) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
|
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Nov 24 2008, 10:23) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
wat bedoel je?
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() |
meid... vergeet hem.. kom op ga door met je leven... en idd net wat iemand hier boven al zei als het vrienden zijn ook zo moeilijk is...verbreek dan al het contact ... op een gegeven moment moet je toch echt door! suc6 wijffie ^_^
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |