![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #42 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 9 ![]() | QUOTE (Sheer @ Nov 26 2008, 20:44) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja daar heb je wel gelijk in, een buitenstaander kan niet oordelen, alleen de mensen in kwestie kunnen dat begrijpen denk ik...zoiets...laa laaa | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 9 ![]() | QUOTE (McHottie @ Nov 26 2008, 22:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
I love bollywoooodddddddddd :girl_bleh: | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miss India @ Nov 26 2008, 23:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
maar niet in reallife
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro | |
| | |
| | #46 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (pure desi @ Nov 28 2008, 10:45) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 7 februari 2010
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
mjh het is zwaar maar je moet gwn door met je leven kunnen gaan meid. khad een relatie van 6 jaar maar nooit geweten dat het uit zou gaan , ik en die meid over wie ik het hebt zijn uitelkaar geraakt door haterzz praterzz en mensen die haar nu kijhard in de steek hebben gelaten . maar je heugd vaak ook de leuke momenten trg, maar meestal in relatie wat mij opvald bij de hindoestanen.. OK niet iedereen!!! maar de meeste die ik ken heeft iemand zo en zo wel iedere keer over iets te klagen of erin te bemoeien, alsof ze zelf nix te doen hebben mjh, Veel beterschap en ik wens je veel succes toe... en weet wat je doet en ik snapje je wel kheb et zelf ook gehad dat ik gwn een nieuwe relatie had , en met me hoofd bij me ex zat maar je gaat dan dingen op een rijtje zetten en kijken wat fout is gegaan en die meid die ik had leren kennen deed veel voor mij en stond 24/7klaar voor mij dan denk je wel andrs want er is altijd wel een redenen wrm het ineens uit is gegaan en hij takkiet koulo stront joh hij houd van jouw dit en dat laat je niet in de maling nemen door die idiooit joh en luister nie zomaar naar die beledigen van andren als je met iets zit meid denk 2 keer goed na meeste mensen hebben lol in verkk van mensen de levens maar laat dat niet zomaar toe ok . en weetje met stress kweek je al1 maar gekke ziektes op zoals beroertes of aanvallen want bn in het verleden een vriend op die wijze kwijtgeraakt die om zijn sletje stressde en ineens een hersenbloeding opliep is zonde joh , maar tja stress je niet teveel zo te lezen ben je een goeie meid en hou dat ook zo XxX Yeevan Laatst gewijzigd door yeevan : 30 juni 2010 om 20:04 | |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 28 april 2002 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Het is niks voor niks je ex.... Bedoel het niet lullig, maarre...Get A Life...d'r zijn nog meer vissen in de oceaan.....
__________________ 1 Dag Niet Gelachen Is 1 Dag Niet Geleefd |
| | |