![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Snuifie @ Nov 25 2008, 19:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
Ja ik ben het met je eens Yasmina. Samiera is echt te agressief soms en wilt altijd haar mening pushen. Ik vind dat ook niet kunnen.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (--KinG-- @ Nov 25 2008, 21:05) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 10 ![]() | QUOTE (ChaSe @ Nov 25 2008, 20:4 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
niet zo schelden mensen :irritated: | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Advanced Member | QUOTE (Yasmina @ Nov 24 2008, 04:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Als je er echt mee zit, spreek eens met hem af, bespreek het serieus en neem genoegen met het antwoord dat daaruit volgt.. hoe pijnlijk het ook kan zijn. | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Snuifie @ Nov 25 2008, 19:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Advanced Member |
Er is een rede geweest dat jullie uit elkaar zijn gegaan. Het al een jaar mop., Ga verder hoe moeilijk het ook allemaal is. Soms kunnen geliefdes niet bij elkaar zijn om wat de rede dan ook is.Natuurlijk mag je hem missen en hij jou. Jullie hebben een verleden met elkaar, maar blijf niet hangen in het verleden. Laat het los geef het een plekje in je hart en ga verder. Die je eigen dingen. Met vrienden, werken uitgaan dansen. Het blijft moeilijk maar dat is nu de keus die je zal moeten maken. Hij heeft een vriendin en is verder gaan. Als je verleden niet kan los laten kan je niet verder met je toekomst!
__________________ Sommige vrienden zijn als een schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt Anderen zijn als de zon zelf, ze komen op als het donker is... |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 10 ![]() | QUOTE (Tanga @ Nov 26 2008, 10:23) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
daar ben ik het heel erg mee eens loslaten is de kunst maar het lukt iedereen, geloof me, zelfs de mensen die van zichzelf denken nee ik kan het niet....na een tijdje zie je dat je supergelukkig bent en als dan iemand uit je verleden dan komt aankloppen zeg je; sorry ik ben over je heen en ik hoef je niet meer, mooiste wat je zo iemand kan zeggen in z'n gezicht :P
| |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miss India @ Nov 26 2008, 19:37) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Hangt echt van de situ af, kan je niet over oordelen vind ik. Yasmina, ik heb het al eerder gezegd, zoek positieve afleiding, een nieuwe relatie helpt niet 1 2 3. o.a. vakantie naar het buitenland.
__________________ How's that! | |
| | |