![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie |
Hoelang moet een vrijpartij/de liefde bedrijven/SEX!!! (yeah hoe je het ook wilt noemen) ongeveer duren voor jullie? Dan heb ik het niet over voor- en naspel, maar gewoon het echte werk. Ik denk maar zoo... 90 minuten, verlenging, penalty´s alles, great minds think alike..
__________________ Signed By Danger_Crypt....... Hollaaaaaaa...... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Valt niet in tijd uit te drukken,zorg gewoon dat je met volle aandacht aanwezig bent.
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Oct 5 2008, 20:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Wat kijk je | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (blacka_bro @ Oct 5 2008, 22:12) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Oct 6 2008, 12:35) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Wat kijk je | |
| | |