![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
| Laatst heb ik een goed uitziende jongeheer ontmoet. Na een goede eerste indruk en wat geflirt, besloten we om maar eens wat te gaan drinken. Ik vertelde 'm wat ik in het dagelijks leven doe, waar mijn interesses en hobby's liggen en hoe mijn toekomst eruit ziet. 'Jeetje, wat doe jij veel,' is zijn reactie, 'je hebt echt een druk leven. Past daar wel een relatie in?' 'Tuurlijk,' antwoord ik terug. Ik ben me ervan bewust dat als moment aanbreekt, ik dan wat gas zal moeten terugnemen en me 't |
|
| | #2 (permalink) |
| Gast
| Ik denk dat zulke mannen denken dat ze overbodig zijn. Steeds meer vrouwen hebben naast hun drukke baan een eigen sociaal leven(, en besteden misschien ook wat uurtjes aan het sporten). De kans dat dergelijke vrouwen financiel gezien onafhankelijk zijn van de man, maakt hen denk ik bang. Helaas zien deze mannen niet in dat ze juist iets waardevols kunnen aanbieden: genegenheid, intimiteit..... |
|
| | #3 (permalink) |
| Gast
| ik heb laatst een leuke jongen leren kennen en toen ik aan hem vroeg of hij later ook weleens voor mij gaat koken zei hij doodnormaal 'hallo waarvoor zie je me aan, mijn vrouw gaat voor me koken, ik ga niet in de keuken staan' ik was helemaal verbaasd :eh: damn |
|
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Hij is sowieso toch best wel een 'ouderwetse' man... ziet er leuk en modern uit enzo... maar volgens mij is hij echt zo'n man die van zijn vrouw de dingen verwacht die Nikki hierboven beschrijft | |
|
| | #9 (permalink) |
| Gast
| Ik blijf 't raar vinden: als de man zondag's gaat voetballen dan hoor je niemand klagen. Als de vrouw 1 per week 's avonds een cursus wilt gaan volgen, dan raakt de man in paniek bij 't idee dat zodra hij de keuken in zal komen alles door de lucht zal vliegen. |
|
| | #10 (permalink) |
| Gast
|
[quote=Nikki]Ik blijf 't raar vinden: als de man zondag's gaat voetballen dan hoor je niemand klagen. Als de vrouw 1 per week 's avonds een cursus wilt gaan volgen, dan raakt de man in paniek bij 't idee dat zodra hij de keuken in zal komen alles door de lucht zal vliegen. Dat is wel een beetje scheef ja.. jij hebt toch ook gewoon je hobby's zou een beetje raar zijn als hij je hobby's verbiedt |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dagboek van de vrouw. | Sanjeev | Games | 4 | 9 juli 2007 13:08 |
| Het WK contract voor je vrouw | Agni | Sport | 4 | 17 juni 2006 13:50 |