![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | dat wordt trouwen vriend! -_- nee grapje. dit is 1 van de redenen dat ik het me mams wel verteld heb..veillig doe je het altijd maar dingen kunnen gebeuren. En als je ma ineens hoort dat je zwanger bent komen er 2 vliegen in 1 klap: 1 je sext al terwijl je ma het niet weet..veel ouders vinden dit vaak ook niet echt leuk als hun dochter sex heeft. 2. je bent zwanger Ik vind daarom dat je eerlijk moet zijn. Als je groot genoeg bent voor sex kan je het ook gewoon tegen je ma/pa zeggen of 1 van ze. maar als ikniks verteld zou hebben en ik ben zwanger: zou ik dna alles vertellen en aburtus is iets waarover ik nadenk na het gesprek met mn ouders |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Citaat:
Ik bedoel.. je hoeft toch geen verklaring aan je ouders af te leggen?
__________________ | ||
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
ja ik heb ook vanuit mezelf gezegt dat ik al iets doe ik wil niet liegen over zulke dingens of stiekem lopen doen..geeft uiteindelijk alleen maar meer problemen en stress. en als ik toch zwanger raak dan denk ik niet dat mn vriend er blij mee is als ik het weghaal..denk dat hij er ook niet mee kan leven als ik zelf besliss om het weg te halen. ik heb nu wel zoiets van: Nee ik wil nu nog geen kids. maja denk dat ik het toch zou houden. maar liever gewoon safe sex | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 13 november 2002 Locatie: 70 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Weet niet of mijn vriend me dat zou vragen...maar we zouden beiden egt goed nadenken erover om het wel of niet te houden.....hij weet hoe ik over zulke dingen denkt...dus hij zal wel 2 of 3 keer nadenken om me ernaar te vragen... denk dat we het beide wel aan zouden kunnen..maar jah....zo kijk ik er nu naar....je weet nooit hoe we ermee zouden omgaan als we egt in zo een situatie zouden zitten
__________________ Treat Me Like An Angel And I'll Show You What Heaven's Like |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
No way,dan wordt ik maar vroegtijdig vader :gek2: maar weg laten halen is geen optie!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Mwah vind het onzin om het weg te halen. Ik bedoel het is wel JOU vlees en bloed die je weg laat halen. Later zal je misschien wel denken van hey ik had gewoon nu een kind van 3 ofzo kunnen hebben. En wat nou als je vrouw of vriendin later geen kinderen kan krijgen, dan ga je je ook verrot voelen omdat je dan je eerste weg hebt laten halen. Ik vind dat je gewoon verantwoordelijkheid moet nemen voor het kind. Je ouders vertellen dat je iemand zwanger hebt gemaakt/zwanger bent, op een bepaalde leeftijd verwachten ze het heus wel dat je geen heilig boontje meer bent die geen sex heeft ps ps als die kerel aan me zou vragen of ik het weg wil laten halen om zijn hachje te redden kan hij echt de pot op! Dan voedt ik het kind maar alleen :D
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Lijkt me niet echt verstandig hoor.
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | Citaat:
Heyyy...dat is een zoen he?? Er zijn veel mogelijkheden, die allemaal even k*t zijn: 1) zelf het kind opvoeden, wat al moeilijk genoeg is 2) abortus, wat volgens mijn mening moet kunnen, maar is stressvol voor de moeder 3) adoptie, zodat je je altijd blijft afvragen hoe en wat met betrekking tot het kind Zoals ik al zei alle opties zijn even waardeloos, misschien met abortus boven aan de lijst als meest moeilijke keus. De keus die je maakt zal je altijd achtervolgen, maar soms moet je een beslissing nemen aan de hand van de situatie waar je in verkeert. Heb je iemand zwanger gemaakt Gadha
__________________ Geachte Sangam members, Fuck you. Hoogachtened, HSP Prof. dr. in Haatkunde | |
| | |