![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
dames, wat zouden jullie liever hebben. zo'n prachtige gehuurde op en top maroh of eentje die door de fam. zelf gemaakt wordt btw, mijnes had mijn vader zelf gemaakt. ik wilde nl. geen gehuurde maroh hebben. ze zeggen nl. dat in 1 maroh maar 1 dulhan mag trouwen...een maroh mag niet "hergebruikt" worden. wat vinden jullie? ^_^
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 20 juli 2003
Rep kracht: 13 ![]() |
volgens mij kan niemand in ons familie een maroh maken, dus het zal wel een gehuurde worden. waarom mag een maroh niet hergebruikt worden dan? maaruh... deze maroh hierboven is wel heel erg batjie hoor! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() |
Wow mooie Maroh's. trouwens waarom mag een maroh niet hergebruikt worden? Ik heb zo een beeld van: ek lardki ki zindagi ki sawaal doosra phier bhaawar ghume ..kan dat? Nou ik ben gewoon in een gehuurde getrouwd alleen hebben wij het wel zelf opgemaakt, dus heel mooi maken enzo. Maar de basis houvast werd ingehuurd. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Ik dacht er ook aan om eentje te huren dan, maarre nu je dat zegt weet ik het niet hoor... Ik ga zelf eentje designen :mrgreen:
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 25 april 2003 Leeftijd: 55
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Daroe Andar Ghum Bahar!!!! Zindegi mein kabhi koi aaye na rabba, aaye jo koi toh phir jaaye na rabba, deene ho agar mujhe baad mein aasoon, toh pehle koi hasaaye na rabba... yehi soochta hoon kaise oesko bhoolaoonga, na woh kabhi aayegi na oese bhoole paoonga... ![]() | |
| | |