![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Heb je dat weleens gehad: dromen over sex met een andere dame/man? I know dreams are not real! Maar hoe denk je erover? Voel je je dan al schuldig? Zie je dat als verkeerd? Want ja het is dan niet echt maar zal het iets zeggen. Ze zeggen vaak dat dromen een boodschap afgeven? you believe that? En hoe reageer je als je partner over sex met een ander gedroomd heeft? Ik ben benieuwd hoe er hier over gedacht wordt? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
Verdorie! ik droomde vandaag erover. ik droomde dat er h0er bij mij thuis kwam, maar toen ik de voordeur wou openen ging de telefoon (van mijn moeder) en nam het haastig op. Die h0er stond voor de deur aan te bellen en wou de deur openen en opeens kwam mijn partner van de achterdeur naar binnen en begon het ontzettend warm te krijgen en ontwaakte uit mijn coma vanochtend. ik zal vol met zweet en mijn kleren waren gewoon nat!
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Idd toevallig dat ik de topic dan geopend heb :D maar van dat zweet is wel dangerous.. Citaat:
je moet vaker sex hebben..dan komen de dromen vanzelf -_- -_- ( grappie) ( dit betekend niet dat je over een ander moet dromen) | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Wie droomt er nooit van seks? Je ontkent gewoon. Je krijgt elke nacht een hete portie daarom droom je nietmeer. muhahahaaa
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 4 augustus 2003
__________________ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. | |
| | |