![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Liefde & Relatie & Sex Jij en/of je partner hebben al het nodige meegemaakt op het vlak van liefde en relatie. Wil je deze ervaringen met SANGAM delen of heb je vragen over liefde & relaties, plaats dan hier je bijdrage. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Wie is het weleens overkomen dat er een man/vrouw - jongen-meisje aandacht van je geliefde probeerde te vangen? of hem/haar probeerde te versieren? En wat deed jij toen of hoe kijk jij daar tegen aan? ( niet dat je geliefde erop inging) maar dat je gewoon al ziet dat een dame/heer leuk wil gaan doen bij je geliefde? Vind je het leuk als je partner sjans krijgt of denk je van neee niemand hoeft te kijken? Wat doe jij of zou je doen in zulke situaties? :) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
:rollol: :rollol: :rollol: Ik weet niet of ik je vraag beantwoord, heb alleen de titel gelezen en dat zei genoeg! Echt stomme vrouwen/mannen zijn dat, geen zelfvertrouwen, geen eigenwaarde, geen niks. Beetje lopen vertellen dat niemand achter je partner aan mag lopen! Daar heeft je partner toch zelf een mond voor gekregen :gek: |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
heb het vaak op feestjes dat mijn man aandacht krijg.. hij gaat er gelukkig niet op in. wat ik doe? ik dans met hem.. (a) en ja de dames mogen kijken...als ze maar met hun poten van hem afblijven... en nee ik ben niet jaloers want eind van de avond gaat hij lekker met mij mee naar huis,...
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
daar ben ik dus echt te trots voor! dat mag hij zelf gaan doen. omgekeerd zou mijn man dit ook nooit tegen een andere vent zeggen.
| | #6 (permalink) |
nee ik heb ook zoiets van: we hebben beiden een mond gekregen om nee te zeggen ik verwacht wel dat er een nee uit komt als het moment zo is als bij 1 van ons iemand aankomt pappen met smooth shit. ik ben geen baby die geen nee kan zeggen en vind het eerlijk gezegt ook leuker om zelf nee te zeggen aangezien ik trots ben op mn vriend zou ik degene met alle liefde duidelijk maken dat ik niet beschikbaar ben! en andersom als mn vriend aandacht krijgt wil ik liever ook dat hijzelf nee zegt..anders kom je echt als ziellige chick over die dr vriend niet vetrouwd :) maar mn vriend is wel iemand die zn mond soms open doet: en dan iets moet zeggen als iemand psst roept en dan denk ik echt vann..jij let er meer op wie aandacht aan mij geeft dan ikzelf. ( maja tis ook wel erg onrespectvol om een dame te gaan wenken als ze met dr vriend loopt ) en zoals dil ki zei: tijdens uitgaan of feesten dan natuurlijk dansen met hem zodat ze eigenlijk al voldoende info hebben :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 juni 2003 Leeftijd: 25
1. niks verwachten van een ander ( geeft maybe teleurstelling ) 2. maak je niet druk om dit soort dingen joh :) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Als ze alleen kijken ga ik er geen probleem van maken. Als hij sjans heeft zou ik lachen, maar alles heeft z'n grenzen.. het moet niet zover komen dat iemand achter mijn partner aan blijft lopen/aanraakt.
__________________ Namah shivaaya |
| | |
| | #9 (permalink) | |
ik mag 1 ding wel verwachten en dat is: dat wij beiden nee zeggen als er geflirt wordt en ik maak me niet druk ik geef alleen mn mening en tis gewoon een algemene topic geen persoonlijke probleem :) | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 juni 2003 Leeftijd: 25
Jou 2de reactie maakt het persoonlijk, vandaar dat ik op reageerde Nu zeg je tegenovergestelde.. :laatmaar: Ehmmmm even denken ![]() Je verwacht dat hij NEE zegt, maar hij gaat er soms wel op IN.. moet je hem niet gaan duidelijk maken, dat je het NIET wilt? | |
| | |