![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Twee jagers zijn op pad in de bossen van New Jersey als plotseling één van de jagers op de grond valt. Het slachtoffer haalt geen adem meer en zijn ogen zijn naar binnen gerold. De andere jager twijfelt geen moment en grijpt zijn mobieltje om de hulpdienst te bellen. Als er opgenomen wordt roept hij vertwijfeld tegen de telefonist: “Mijn vriend is dood, wat moet ik doen. ” De telefonist blijft kalm en zegt met een geruststellende stem: “Rustig aan, ik kan je helpen. Eerst moeten we zeker weten of vriend wel echt dood is. ” Er volgt een stilte waarna er opeens een geweerschot te horen is. De jager komt weer aan de lijn en zegt: “Oké, en nu? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
| | #3 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() |
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Laatst gewijzigd door R3sh : 20 maart 2009 om 14:44 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
| | #7 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
vind em droog en er zijn meerdere die op deze lijken : p Zoals: Wat moet je doen als je schoonmoeder op je af komt gewankeld? Nog eens schieten en Wat moet je doen als je schoonmoeder zigzaggend door de tuin loopt? Blijven schieten i luv the schoonmoeder jokes : p schoonmoeder
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |