![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Hollywood Mania Post hier alles m.b.t. Hollywood producties. TV Series, Films en Soundtracks. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1193 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 27
Rep kracht: 5 ![]() |
Van het weekend eindelijk Wolverine gekeken! Wat een superfilm, ben benieuwd naar de volgende delen die zullen uitkomen van de andere x-men |
| | |
| | #1194 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
GI Joe, was niet erg spectaculair!! En het duurde 2 uur lang!!!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #1196 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 27
Rep kracht: 5 ![]() |
Ik heb gisteravond The Hangover gekeken. Wat een superfilm! Ik heb me echt kapot gelachten! Een aanrader!!! Straks ga ik I Love You Man kijken, ben benieuwd!
__________________ Only Jah Love, Blessings To My Heart!!! BoMbOcLaAaTtT Things!!!! |
| | |
| | #1197 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
THE FINAL DESTINATION in 3D Vondt het vies tegenvallen het had wel mooie specialeffects maar dan houd het ook op. Waardeloze verhaallijn en de gasten die het gemaakt hebben, hebben volgens mij teveel of vaak naar domino D-day gekeken.
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector |
| | |
| | #1199 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
From Paris with Love...Geweldige film!!
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #1200 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 29 september 2009 Locatie: ...........dam
Rep kracht: 0 ![]() | helemaal met je eens
__________________ We were never meant to be, We just happend Just call me the Inspector........ The Bara-Inspector |
| | |