![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Hollywood Mania Post hier alles m.b.t. Hollywood producties. TV Series, Films en Soundtracks. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() Terminator Salvation is een Amerikaanse sciencefictionfilm die wordt uitgebracht op 22 mei 2009. Het scenario voor het vierde deel van de succesvolle Terminatorserie is inmiddels af en opnames staan gepland voor 2008. De film zal het begin vormen voor een nieuwe Terminator-reeks die los gezien kan worden van de eerste trilogie. Christian Bale zal de rol van John Connor op zich nemen. De film speelt zich af in post-apocalyptisch 2018. John Connor is opgevoed met het idee dat zijn lot het leiden van de opstand tegen Skynet en haar leger van Terminators is. De toekomst die hij voorzag wordt veranderd door de komst van Marcus Wright, een vreemdeling wiens enige herinnering is dat hij op death row zat. Connor moet bepalen of Marcus gezonden is vanuit de toekomst, of gered is vanuit het verleden. Samen trekken ze ten strijde tegen Skynet. De film kan zowel worden gezien als een sequel die zich 14 jaar na Terminator 3: Rise of the Machines afspeelt, als een prequel die de gebeurtenissen toont die uiteindelijk zullen leiden tot de reis terug in de tijd (naar 1984) van Kyle en de T-800, zoals getoond in The Terminator. Volgens regisseur McG zal de film op zichzelf kunnen staan buiten de originele Terminator-serie. Trailer: (Zijn meer trailers, maar persoonlijk vind ik deze trailer het beste van het moment )Official website: TERMINATOR SALVATION IMDB: Terminator Salvation (2009) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Deze film gaat zo erg worden, ik heb de trailer nu al zo vaak gezien en het verveelt me nog steeds niet. IK MOET HEM ZIEN! IK MOET HEM ZIEN! IK MOET HEM ZIEN! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Top van de top. Leuk. Het prequel idee waar Star Wars mee was begonnen zie je nu meer, wat alleen maar goed is. Want ze doen het alleen bij topfilms, en die zijn meestal wel de moeite waard. Het verhaalidee van Terminator is gewoon sterk. En Christian Bale erbij...kan niet mis. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Terminator Salvation - Extended trailer Terminator Salvation - Extended trailer - Video op FilmTotaal
__________________ Yeah..... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Gisteren gezien. Leuk. Technisch natuurlijk weer nóg verder, maar de kracht van het thematische verhaal vond ik in deze aflevering eerlijk gezegd een beetje zoek. Christian Bale speelt een hele fysieke militaire rol...waarvoor ze wel 1000 andere acteurs hadden kunnen nemen..kortom...vond hem zelf hier niet zo uit de verf komen als in bijv. Batman, American Psycho of zelfs de bijrollen van hem in diverse andere films. Blijft een hele leuke en spectaculaire film hoor. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 9 juni 2009 om 17:40 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
ik moet deze film snel gaan kijken. ben sf freak. een blanke terminator uit de toekomst die kleine nauwe hindoemeisjes uitnaait en slacht zou niet gek zijn. dewanand |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| deel, salvation, terminator |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |