![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Hollywood Mania Post hier alles m.b.t. Hollywood producties. TV Series, Films en Soundtracks. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Wederom is er tijdens de Super Bowl een trailer vrijgegeven van een langverwachte film. Namelijk de opvolger van Transformers uit 2007: Transformers Revenge of the Fallen van Michael Bay. Er valt weinig meer over te zeggen na de vele eerdere nieuwsberichten op FilmTotaal. Kijk en oordeel en zelf..! Bekijk hier een HD versie. De Super Bowl Spot: YouTube - "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot YouTube - "Transformers: Revenge of the Fallen" Superbowl Spot
__________________ Yeah..... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik ben benieuwd, Transformers was opzich een hele leuke film. Hopelijk wordt deel 2 nog leuker, aan de trailers te zien, lijkt me van wel. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | De high tech filmtechniek vliegt je om de oren. Steeds weer, steeds weer beter. Waar stopt het? Nou...laatst was ik naar de Efteling. Ik keek daar met mijn nichtje tussen allemaal schreeuwende kleinde kinderen naar een of andere dierenfilm ergens in zo'n nepgrot. Het was 3D. Je kreeg een bril. Er kwam bij sommige scenes rook en spetters water uit het plafond. Voor mij was dat een beetje vies, maar mijn nichtje gilde en kraaide het uit van plezier. Maar goed. Die kan je ook volspetteren met modder en troep en dan gilt en kraait ze hetzelfde van plezier. Eigenlijk gilt en kraait ze altijd van plezier als je wat dan ook naar haar toesmijt. Maar ik dwaal af: die 3D was echt verbluffend. Vroeger had je al Jaws IV op video in 3D...maar dit was echt fantastisch. De beesten kwamen uit het scherm tot vlak bij je. Heel apart. Iedereen gaan kijken naar de dierenfilm van de WWF in de Efteling! Dit zou volgens mij de nieuwe toekomst van filmmaking moeten worden om de beleving te vergroten: je hoeft alleen maar een brilletje op! Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 23 mei 2009 om 19:17 |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| fallen, revenge, trailer, transformers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |