![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Hollywood Mania Post hier alles m.b.t. Hollywood producties. TV Series, Films en Soundtracks. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
De complete titel van dit tweede deel is Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay en de Amerikaanse première is 25 april. De volgende clip is een zogenaamde 'red band' montage, niet voor alle leeftijden betekent dat, die alvast een leuke samenvatting geeft van wat je ongeveer kan gaan verwachten! (waarschuwing: spoilers ahead) http://www.filmtotaal.nl/module.php?sectio...tel=Clip_Harold
__________________ Yeah..... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member | can"t wait...
__________________ . Wees bevriend met kleine dingen. Met de kleine bloem, die bloeit. Met de vogeltjes, die zingen. Met een vlindertje dat stoeit. Met de kleine regendruppels. Met de warme zonneschijn. Wees bevriend met de kleine dingen, en je zult gelukkig zijn. -------------------- \'Be the change you want to see in the world.\'—Mahatma Gandhi." -------------------- "Wil je serieus genomen worden, of wil je serieus GENOMEN worden?" |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
hmmm... lastig Ik wil hem wel zien, maar ik denk dat er zo'n 99% kans is dat hij slechter is dan deel 1, daarom wil ik hem eigenlijk niet zien. Raar.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Aaah de eerste deel vergeet ik nooit meer "White Castle"
__________________ How's that! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
Deel 1 was goed, dit was echt minder. Zo niet grappig. Jammer had er meer van verwacht.
__________________ "True Love is always patient and kind. It is never jealous. It is never rude or selfish. It does not take offense and it's so strong that it never can't be influenced by others. Love is not for a month , not years but for a life time. " |
| | |