![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Hollywood Mania Post hier alles m.b.t. Hollywood producties. TV Series, Films en Soundtracks. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
Top Gear is een BBC-televisieprogramma over auto's gepresenteerd door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May. The Stig rijdt in de auto's die besproken worden een "Power Lap" over het Top Gear-circuit. Het programma onderscheidt zich van andere automagazines door de humor van de presentatoren. De kijkdrempel van het programma ligt laag dankzij het weinige gebruik van vaktermen, waardoor het programma in vergelijking met andere autoprogramma's hoge kijkcijfers heeft. Top Gear is in Groot-Brittanniƫ te zien op BBC2, in Nederland wordt het programma uitgezonden op Veronica. In 2005 won Top Gear een internationale Emmy Award in de categorie Non-Scripted Entertainment. In september 2006 werd bekend dat wanneer presentator Richard Hammond niet zou genezen van het auto-ongeluk dat hij in die maand had gehad tijdens de opnamen, het programma definitief zal worden stopgezet. Toen bleek dat Hammond goed herstelde, werden de opnamen hervat. Op 28 januari 2007 is het eerste programma van het nieuwe seizoen uitgezonden door de gebruikelijke presentatoren. Dit is maanden later dan oorspronkelijk gepland. ![]() Fucking grappig
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 20 december 2007 Leeftijd: 100
gaan ze een nieuw seizoen doen in 2008? Ik hoop van wel , 1 van de beste programma's ooit. Je hoeft niet eens autoliefhebber te zijn om t leuk te vinden , ik zelf ben wel een echte autofreak ,vooral die supercar reviews vind ik lauw.
__________________ ~~Becarefull with the environment you choose , it will shape you! A proud Indian is militant in retaining his/hers culture ,traditions and purenes~~ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
Check de aflevering wanneer ze een tocht door Afrika doen met een afgeschreven auto's. Dope aflevering. Hamilton te gast bij een van de recente afleveringen ook.
__________________ Geachte Sangam members, Fuck you. Hoogachtened, HSP Prof. dr. in Haatkunde |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 8 mei 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
true! :yesyes: :thumbsmile: programma
__________________ You were my strength when i was weak you were my voice when i couldn't speak you were my eyes when i couldn't see you saw the best there was in me lifted me up when i couldn't reach you gave me faith 'coz you believed i'm everything i am becouse you love me | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Ik vind "News" altijd wel leuk. Elkaar en anderen afzeiken en daar niet om gaan janken, gewoon meelachen om opmerkingen over jezelf. :respect: @HSP Welke seizoen is dat? Ik heb seizoen 4,5 al gezien en ben bezig met 6, en de meeste afleveringen van seizoen 10 heb ik ook al gezien (ook die met Hamilton). De porsche voor 1500 pond en de non-porsche 1500 pond coupe challenges waren ook goed
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |