![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Het Hindoeisme Hier kan je terecht met al je vragen met betrekking tot spiritualiteit, mantra's, gebeden, rituelen en religieuze verhalen. Voorts word je hier in de gelegenheid gesteld om te filosoferen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 26 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo allemaal, Ik ben Naina en nieuw hier op deze forum. En kom gelijk met een 'vervelende' vraag aanzetten mijn excuus hiervoor maar via google ben ik hier terecht gekomen en heb het 1 en ander al kunnen lezen over rituelen bij overlijden. Ik zal niet teveel in gaan op de situatie waar ik in zit ivm met privacy van betrokken personen. Er is dus een overlijden geweest...goed..pandit erbij, alleen deze pandit doet dingen die wat mij betreft niet kunnen, zeker voor zo'n functie als hij heeft. Ik persoonlijk zou dan zeker ook een klacht willen indienen, alleen weet niet hoe of waar. Het gaat mij er niet om om die pandit onderuit te halen. Maar je kunt je misschien wel voorstellen dat als er in een periode van rouw ook nog es vervelende dingen gebeuren met zo iemand waar je juist vertrouwen in moet hebben heel vervelend is. En ja de pandit is netjes aangesproken e.d. op zijn houding maar helaas geen gehoor...ik ben zelf 34 jaar en heb dit nog nooooit mee gemaakt van de pandits die ik heb getroffen. Binnenkort is de 13e dag en tot nu toe houden wij ons in om de rust te bewaren én omdat Wij die pandit nodig hebben, iets wat hij natuurlijk ook beseft. Ik hoop dat er serieus gereageerd wordt op mijn post ![]() Ik zelf ben bij deze overlijden dicht betrokken en de nodige beledigingen gehad van pandit...Maar ik hou me rustig en blijf respectvol naar hem. En toch heb ik zoiets van dit kan niet zomaar voorbij gaan als of het niets is. Al is het maar dat ik mijn verhaal kwijt kan of wat dan ook, vermoeden is ook dat zulke dingen toch in de doofpot gaan.. Liefs van een treurige Naina... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
er zijn instanties die het hindoegemeenschap verdedigen. daar zou je eventueel kunnen (lijkt mij) er zijn ook van die panditsregistraties (op het web dacht ik zo) waar je kan aangeven over welke pandit je tevreden bent en welke niet. Maar het beste is gewoon een punt te zetten en de pandit links van je te laten, zijn zat pandits en sommige kunnen je de bloed onder je nagels trekken en anderen doen gewoon dat wat er van hen verwacht wordt. |
| | |